Show, którego premiera odbędzie się na Amazon Prime, jest odświeżoną wersją klasycznego spektaklu wybiegowego Victoria's Secret. Marka spotkała się w ostatnich latach z krytyką dotyczącą braku różnorodności i promowania nierealistycznych standardów piękna, ale nowe podejście ma na celu zaszczepienie kreatywności i inkluzywności, co oznacza odejście od jej poprzedniego wizerunku.

W niedawnym wywiadzie dla Harper's Bazaar, Doja Cat zaprezentowała odważny look sceniczny, która współgra ze śmiałym podejściem do rebrandingu Victoria's Secret. Strój wykonawczyni hitu "Woman", zaprezentowany na opublikowanych zdjęciach, zawiera przezroczysty biustonosz w kolorze nude w połączeniu ze spodniami obszytymi kryształkami. Na wierzch założyła musztardowo-żółtą lateksową kurtkę ozdobioną kolcami i agrafkami, dodając awangardowego klimatu do swojej stylizacji. Artystka aktywnie uczestniczyła w procesie projektowania, współpracując z marką i jej dyrektorem kreatywnym, Brettem Alanem Nelsonem.

Choć pod koniec lipca Doja pochwaliła się na Instagramie różową fryzurą na zapałkę, podczas światowej trasy koncertowej nosiła włosy w ściśle przyciętych platynowych blond falach.

Poza World Tour, Doja Cat aktywnie pracuje nad nową muzyką dla swoich fanów i planuje dać im przedsmak w dniu premiery pokazu.
"Nie chcę zdradzać zbyt wiele, ale podobnie jak w poprzednich projektach, w piosenkach jest wiele różnych energii, a także nowe dźwięki, których nigdy wcześniej nie eksplorowałam" - zdradziła. "To jest dla mnie ekscytujące i nie mogę się doczekać, kiedy to wydam".

Premiera Victoria's Secret World Tour zaplanowana jest na Amazon Prime na 26 września.