Końcówka tego roku to nie jest łatwy czas dla osób, które chciałyby obdarować swoich najbliższych wyjątkowymi prezentami. Wiele sklepów internetowych zostało sparaliżowanych przez zbytnie obciążenie firm kurierskich, a często wizyty w sklepach i galeriach handlowych obarczone są dodatkowym ryzykiem. Istnieje jednak rozwiązanie tej sytuacji, a stoją za nim zarządcy jednego z najbardziej znanych adresów na modowej mapie stolicy. 

Drive Through Fashion, bo tak twórcy nazwali swoją usługę, jest prawdopodobnie jedną z pierwszych takich inicjatyw na świecie. Zasady jej działania są niezwykle proste. Jeśli chcielibyście z niej skorzystać, wystarczy zrobić zakupy w internetowym sklepie vitkac.com i wybrać odpowiednie pole przy składaniu zamówienia. W odpowiedniej chwili zostaniecie powiadomieni, że wasze zakupy czekają w specjalnie zaprojektowanym okienku na jednym z poziomów parkingu podziemnego budynku przy ulicy Brackiej. Co najciekawsze, wszystko zostało zaprojektowane tak, by zakupy można było odebrać bez konieczności wychodzenia z samochodu. 

– Sytuacja epidemiologiczna na świecie zmusza do zmian zachowań zarówno po stronie konsumenta jak i sprzedawcy, a te powinny nadal odpowiadać na potrzeby klientów i jednocześnie dostosowywać się do zasad dyktowanych przez nową rzeczywistość – mówi Arkadiusz Likus, twórca Vitkaca.