Swarovski kontynuuje ewolucję swojej marki poprzez zachwycającą zmianę wizerunku swoich sklepów detalicznych. Wraz z wprowadzeniem nowej koncepcji przestrzeni handlowych na całym świecie, transformacja trwa, a jedną z najnowszych jest Westfield Mokotów.

Zaprojektowany, aby rozpalić wyobraźnię, odnowiony sklep Swarovski w Westfield Mokotów oddaje hołd mieniącemu się pięknu kryształu, jednocześnie odzwierciedlając urzekający urok Warszawy.

Zlokalizowany w samym sercu jednego z najważniejszych miejsc handlowych w Warszawie, sklep w Westfield Mokotów ma powierzchnię 53 m² i jest utrzymany w niebieskim kolorze Swarovski, który reprezentuje siłę życiową wody - integralnego elementu w produkcji kryształów.

Luksusowe wnętrze wypełnione jest światłem i oferuje klientom doświadczenie zakupowe, które pozwala zanurzyć się w kreatywności, savoir-faire i elegancji, które definiują 129-letnią austriacką firmę.

Mat. prasowe

Wchodząc do sklepu, klienci mogą odkryć pełne ekstrawagancji kolekcje Swarovskiego, od biżuterii, zegarków i dekoracji wnętrz po okulary i zastawę stołową.

Odzwierciedlając nową identyfikację wizualną marki, której patronuje słynny łabędź Swarovskiego, odwiedzający są witani w pobudzającej zmysły przestrzeni handlowej, aby odkryć szereg kryształowych skarbów. Poszczególne obszary sklepu utrzymane są w charakterystycznych dla marki Swarovski odcieniach różu, błękitu, żółci i zieleni.

Hipnotyzujące metaliczne wykończenia i szkło łączą się z chromowanymi i aksamitnymi akcentami w całej przestrzeni handlowej w Westfield Mokotów, a dzięki licznym ośmiokątom zdobiącym ściany w zapierającym dech w piersiach pokazie produktów i wzorów, cała koncepcja jest hołdem dla cudu kryształu.

Mat. prasowe

Uczta dla zmysłów, która zachęca do odkrywania i wyrażania siebie, Swarovski w Westfield Mokotów obiecuje świat pełen magii i wyjątkowych chwil.

Materiał promocyjny marki Swarovski