Cécred to nowa marka kosmetyczna Beyoncé – data premiery

Beyoncé wie, jak stworzyć napięcie wokół swoich projektów. Artystka, którą znamy przede wszystkim jako utalentowaną piosenkarkę, której koncerty są dopracowane w najdrobniejszym szczególe i przypominają widowiskowe show, postanowiła spróbować swoich sił w branży beauty. Podobnie jak swoje koleżanki, Rihanna i Lady Gaga, stworzyła własną markę kosmetyczną o nazwie Cécred. Jedna z najpopularniejszych obecnie wokalistek już kilka miesięcy temu uchyliła rąbek tajemnicy, jednak nic nie było jasne aż do tej pory.

Na TikToku nie brakowało spekulacji na temat tego, że Beyoncé planuje ruszyć z beauty brandem. Dopiero dziś sama zainteresowana potwierdziła te plotki, które jednak okazały się prawdą. Na oficjalnym Instagramie artystki właśnie pojawił się teaser, w którym ogłosiła, że premiera Cécred nastąpi 20 lutego tego roku. To krótkie wideo pod hasłem „Hair is sacred” (z ang. „włosy to świętość”). Z kolei w poście zamieszczonym na oficjalnym Instagramie Cécred Beyoncé opowiada o tym, że dorastała w salonie fryzjerskim swojej mamy. Prawdopodobnie stąd inspiracja do stworzenia marki z pielęgnacją do włosów.

Co znajdziemy w ofercie Cécred?

Chociaż do premiery Cécred pozostały jeszcze niecałe 2 tygodnie, marka posiada już oficjalną stronę internetową, na której będzie można zamówić kosmetyki. Na ten moment nie wiadomo, czy będzie dostępna wysyłka do Polski. Już teraz możecie jednak zapisać się do Newslettera, a po tym, jak to zrobicie, waszym oczom ukaże się kolaż, na którym nie brakuje córki Beyoncé, Blue Ivy. 11-latka coraz aktywniej towarzyszy mamie w różnych działaniach. 


Pomimo tego, że nie znamy dokładnej oferty Cécred, z teasera, opublikowanego na Instagramie brandu możemy wywnioskować, że znajdziemy w niej produkty do kompleksowej pielęgnacji włosów, a więc: szampony, odżywki, mgiełki czy inne kosmetyki do układania. Na konkretne szczegóły pozostaje nam poczekać do 20 lutego.