Reklama

Złote okucia, tłoczone na froncie logo i charakterystyczne skóry to kwintesencja torebek Zofii Chylak. Ich unikatowość z całą pewnością wynika z przekonania, które jak zdradza twórczyni marki, panowało w jej domu. Mianowicie: trzeba być wyjątkowym w jednej rzeczy, a reszta się nie ma tak wielkiego znaczenia.

Reklama

Jak Zosia budowała markę, która na liście oczekujących zgromadziła piętnaście tysięcy osób? Jakie emocje towarzyszą jej, gdy widzi swoje projekty na ulicy?

Nie spodziewałam się, że w Polsce może być produkt, który wywołuje tak intensywne emocje. [...] Nigdy nie miałam biznesowego podejścia. Po prostu miałam wielką nadzieję, że będę w stanie w ogóle z tego jakoś wyżyć i będę mogła robić coś, co uwielbiam - podkreśla założycielka kultowej polskiej marki.

Dowiedz się, co stoi za sukcesem brandu Chylak i jaką filozofią kieruję się od samego początku jej właścicielka, by produkty zyskały status pożądanych, a jednocześnie ponadczasowych. Już teraz na ELLE.pl i YouTube.

Reklama

Partnerem cyklu rozmów ELLE Essence jest marka Dyson.

Reklama
Reklama
Reklama