Zofia Chylak: "Nie spodziewałam się, że w Polsce może być produkt, który wywołuje tak intensywne emocje" [ELLE ESSENCE]
W piątym odcinku ELLE Essence redaktor Michał Zaczyński gości Zofię Chylak, założycielkę marki „Chylak”, która dziesięć lat temu rozpoczęła podbój rynku mody, by aktualnie tworzyć jedne z najbardziej pożądanych polskich torebek.
Złote okucia, tłoczone na froncie logo i charakterystyczne skóry to kwintesencja torebek Zofii Chylak. Ich unikatowość z całą pewnością wynika z przekonania, które jak zdradza twórczyni marki, panowało w jej domu. Mianowicie: trzeba być wyjątkowym w jednej rzeczy, a reszta się nie ma tak wielkiego znaczenia.
Jak Zosia budowała markę, która na liście oczekujących zgromadziła piętnaście tysięcy osób? Jakie emocje towarzyszą jej, gdy widzi swoje projekty na ulicy?
Nie spodziewałam się, że w Polsce może być produkt, który wywołuje tak intensywne emocje. [...] Nigdy nie miałam biznesowego podejścia. Po prostu miałam wielką nadzieję, że będę w stanie w ogóle z tego jakoś wyżyć i będę mogła robić coś, co uwielbiam - podkreśla założycielka kultowej polskiej marki.
Dowiedz się, co stoi za sukcesem brandu Chylak i jaką filozofią kieruję się od samego początku jej właścicielka, by produkty zyskały status pożądanych, a jednocześnie ponadczasowych. Już teraz na ELLE.pl i YouTube.
Partnerem cyklu rozmów ELLE Essence jest marka Dyson.