Nowa kolekcja Sinsay wiosna-lato 2014
Zobaczcie najnowszą kampanię wideo marki - "Bad Girls in India".

Sinsay bardzo precyzuje swoją grupę docelową i konsekwentnie tworzy dla niej swój przekaz. Mimo że nie jesteśmy zbuntowanymi piętnastolatkami, też łapiemy się na haczyk kolorowych i żywiołowych kampanii marki realizowanych przez najlepszych polskich fotografów i operatorów.
Tym razem Sinsay zabiera nas do Indii, gdzie biegniemy za dwiema bohaterkami odkrywającymi nieznane. Egzotyczne plenery migają przed oczami jak sceny najbardziej zwariowanych klipów z MTV, a wspólnym mianownikiem jest po prostu świetna zabawa, małe grzeszki i trendowe ubrania.
W najnowszej odsłonie brandu wszystkie „the good bad girls” znajdą wiele ciekawych propozycji, aby stworzyć modowy wakacyjny look i wyróżnić się w tłumie. Kolekcja SiNSAY na SS’14 to cała gama kolorowych i modnych propozycji. Lekkie, ładnie układające się tkaniny zdobione, przykuwającymi wzrok, często etnicznymi wzorami, jeans i duża różnorodność barw są idealne na nadchodzący sezon - czytamy w informacji prasowej.
Film promujący kolekcję Sinsay na wiosnę lato 2014 wyprodukowany został podczas sesji zdjęciowej na Goa. W rolach głównych wystąpiły Angelika Banach i Adri. Dziewczyny uwodzą, wcielając się w rolę niepokornych podróżniczek flirtujących z nowopoznanymi facetami. Sinsay mówi głosem nowego pokolenia żądnego wrażeń. To agresywna, ale dobra marketingowa strategia.
Scenariusz: Marta Ożóg-Orzegowska i Michał Popczyk
Zdjęcia i montaż: Michał Popczyk
Produkcja: Warsaw Creatives
Polecane
Premierowo na ELLE: Nowa kolekcja Orage Studio wiosna-lato 2025. Polska marka celebruje słodkie lenistwo w najlepszym stylu
Champagne Horses. Kapsułowa kolekcja wiosna-lato 2025 od Reimagine PINKO x Patrick McDowell
Współpraca reklamowa
Nowa era odpowiedzialnej mody: trwałość zamiast sezonowości. Poznajcie nową kolekcję Tatuum
Współpraca reklamowa