Współpraca reklamowa
Maciej Zień wiosna-lato 2019
Z jednej strony prosta, ponadczasowa elegancja osadzona w klasycznym zestawieniu czerni i bieli, z drugiej, zabawa formą i kolorem charakterystyczna dla czasów „Flower Power”. Kolekcja „The Beatles” na wiosnę-lato 2019 to nie tyle dosłowny cytat estetyki przełomu lat 60 i 70, co silna inspiracja po mistrzowsku zamknięta w bardzo współczesną, zachwycającą całość.

Opublikowano: 26.10.2018, 23:10
Reklama
Polecane
Joanna Misiarz
Wnętrza
Maciej Zień kolejny raz projektuje dla marki Tubądzin. Tym razem inspiracją są wnętrza butikowych hoteli
Beata Gniewosz
Aleksandra Michalik
Karolina Liczbińska
Aleksandra Michalik
Karolina Liczbińska
Karolina Liczbińska
Karolina Liczbińska