Tegoroczny Sephora Trend Report zaskoczył wszystkich odwiedzających aż 16 stanowiskami serwisowymi. Podczas 3 dni klientki korzystały z bezpłatnych spotkań z ekspertami marek Burberry, Dior, Estée Lauder, Marc Jacobs Beauty, Smashbox. Fankom piękna i światowych trendów bezpłatne makijaże w trendach hollywoodzkiego konturowania, świetlistego baby face oraz zmysłowego smoky eye, wykonywały makijażystki Sephora. Na panie czekali również styliści fryzur Bumble & Bumble, którzy serwowali looki prosto z międzynarodowych pokazów, oraz 2 stanowiska malowania paznokci w modnych w tym sezonie wiśniowych czerwieniach, zieleniach khaki oraz geometrycznych wzorach, przygotowanych wraz z marką Formula X. W sobotę 3 października makijaże proponowane przez światowe marki na sezon jesień-zima przedstawili podczas spotkania z mediami międzynarodowi goście specjalni: Jeffrey English (makijażysta Sephora PRO Beauty Team USA) a także Will Marherbe (Smashbox), Clare Read (Burberry International Expert Runway Make-up Artist), Krzysztof Nadziejewiec (Dior), Dariusz Kotarski (Estée Lauder) oraz Dariusz Budzikur (Make up Artist Marc Jacobs Beauty represented by Mokotowska Art & Models). Na specjalnym, sobotnim spotkaniu w Arkadii, nie zabrakło gwiazd zaprzyjaźnionych z Sephora – pojawiły się: Helena Norowicz, Kamila Szczawińska, Natalia Klimas, Katarzyna Zielińska, Zosia Ślotała oraz Patrycja Kazadi. Podczas spotkania z makijażystami światowych marek oraz redaktor naczelną Viva! Moda – Agnieszką Ścibior – zebrane panie odkodowały najgorętsze trendy sezonu w świecie piękna i mody. Tegoroczną nowością przygotowaną dla klientek Sephora, była też „Wyspa olfaktoryczna”, w której podczas specjalnych warsztatów z senselierem – Martą Siembeb, odkryć można było to, w jaki sposób wyrazić siebie poprzez zapach, a także poznać główne nuty tegorocznych trendów w zapachach m.in. poszukiwanie indywidualizmu, kwiatową kobiecość oraz zdecydowane, męskie nuty dzikiej natury, które odnaleźć można np. w nowościach zapachowych od Kenzo, Hugo Boss, Givenchy, Burberry, Karla Lagerfelda, Pacco Rabbane i Trusardi.
","aspectRatio":0.7367947178871549}]}}]],"promo":null,"userRatings":{"total":0,"isHalfStar":false,"commentCount":0},"isSaveable":false,"sponsor":null,"relatedItems":null,"plantOverview":null,"openWebSettings":null,"breadcrumbs":[{"label":"Strona główna","url":"https://www.elle.pl:443"},{"label":"Uroda","url":"https://www.elle.pl/uroda/"},{"label":"Sephora Trend Report 2015"}],"seoMetadata":{"title":"Sephora Trend Report 2015","description":"Sieć drogerii Sephora co rok podczas weekendu Trend Report opowiada klientkom o najnowszych tendencjach w makijażu i pielęgnacji. Jak wyglądała tegoroczna edycja?","metaTitle":"Sephora Trend Report 2015","metaDescription":"Sieć drogerii Sephora co rok podczas weekendu Trend Report opowiada klientkom o najnowszych tendencjach w makijażu i pielęgnacji. Jak wyglądała tegoroczna edycja?","image":{"@type":"Image","@id":"/v5/.well-known/genid/dae49b40454353e7c764","crop":[0,0,801,534],"aspectRatio":0.6661290322580645,"height":1200,"width":801,"alt":"Sephora Trend Report 2015","title":"Sephora Trend Report 2015","url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/64/2024/11/sephora-trend-report-2015-d92fc31.jpeg","sourceName":null},"type":"article","robots":"","canonicalUrl":"https://www.elle.pl/uroda/sephora-trend-report-2015-22/"},"speedCurveLux":{"label":"article","data":{"layout-variant":"headline"}},"pageUrl":"https://www.elle.pl/uroda/sephora-trend-report-2015-22/","canonicalUrl":"https://www.elle.pl/uroda/sephora-trend-report-2015-22/","permutiveModel":{"category":["uroda"],"subcategory":["article"],"channel":"uroda","title":"Sephora Trend Report 2015","article":{"id":"167187","description":"Sieć drogerii Sephora co rok podczas weekendu Trend Report opowiada klientkom o najnowszych tendencjach w makijażu i pielęgnacji. Jak wyglądała tegoroczna edycja?","type":"article","author":"ELLE","tags":["sephora"]}},"socialShare":{"platforms":["facebook","whatsapp","email"],"emailSubject":"","emailBody":"","twitterHandle":"","fbAuthorizeCode":"","title":"Sephora%20Trend%20Report%202015","tweet":"Sephora%20Trend%20Report%202015","disabled":false,"imageUrl":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/64/2024/11/sephora-trend-report-2015-d92fc31.jpeg","url":"https://www.elle.pl/uroda/sephora-trend-report-2015-22/"},"schema":{"@context":"https://schema.org","@id":"https://www.elle.pl/uroda/sephora-trend-report-2015-22/#Article","@type":"Article","description":"Sieć drogerii Sephora co rok podczas weekendu Trend Report opowiada klientkom o najnowszych tendencjach w makijażu i pielęgnacji. Jak wyglądała tegoroczna edycja?","image":{"@type":"ImageObject","height":574,"width":768,"url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/64/2024/11/sephora-trend-report-2015-d92fc31.jpeg?resize=768,574"},"mainEntityOfPage":{"@type":"WebPage","@id":"https://www.elle.pl/uroda/sephora-trend-report-2015-22/"},"name":"Sephora Trend Report 2015","url":"https://www.elle.pl/uroda/sephora-trend-report-2015-22/","author":[{"@type":"Person","name":"ELLE","url":"https://www.elle.pl/author/elle"}],"dateModified":"2024-11-21T10:39:02+01:00","datePublished":"2015-10-06T11:00:00+02:00","headline":"Sephora Trend Report 2015","keywords":"sephora","publisher":{"@type":"Organization","name":"Elle.pl","url":"https://www.elle.pl","logo":{"@type":"ImageObject","height":95,"url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/64/2025/01/cropped-elle-big-ceeeb75-ea93bd3.png?resize=265,95","width":265}},"speakable":{"@type":"SpeakableSpecification","xpath":["/html/head/title","/html/head/meta[@name=\"description\"]/@content"]}},"targeting":{"gtm":{"cat":["uroda"],"channel":"uroda","format":"gallery","pageid":"167187","primary_cat":"uroda","subcat":"article","author":"ELLE","publish_date":"2015-10-06T09:00:00+00:00","template":"article","taxonomies":{"posttag":["sephora"]}},"dfp":{"configuration":"UAT","cat":["uroda"],"channel":"uroda","format":"gallery","pageid":"167187","primary_cat":"uroda","subcat":"article","posttag":["sephora"]},"piano":[{"key":"premiumContent","value":false},{"key":"primaryCategory","value":"uroda"},{"key":"postType","value":"article"},{"key":"categories","value":["uroda"]},{"key":"tags","value":["sephora"]}]},"postPreview":null,"affiliateMessage":null,"image":{"@type":"Image","@id":"/v5/.well-known/genid/dae49b40454353e7c764","crop":[0,0,801,534],"aspectRatio":0.6661290322580645,"height":1200,"width":801,"alt":"Sephora Trend Report 2015","title":"Sephora Trend Report 2015","url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/64/2024/11/sephora-trend-report-2015-d92fc31.jpeg","sourceName":null},"ediplayer":null,"onnetworkplayer":null,"greenVideo":null,"hideComments":false,"suppression":{"@type":"Suppression","@id":"/v5/.well-known/genid/97b7ac763d0761549a0c","disableAboveFooter":false,"disableAdsOnPictures":false,"disableAllAds":false,"disableBelowHeader":false,"disableBurdaffiInText":false,"disableBurdaffiWidgets":false,"disableEdiplayerAds":false,"disableEdiplayerAutoplay":false,"disableEdiplayerInjection":false,"disableEdiplayerPlaylist":false,"disableInTextAds":false,"disableRtbAds":false,"hidePromoLogoInHeader":false},"layout":"headline","taxonomies":[{"@type":"Taxonomy","@id":"/v5/.well-known/genid/00debeff19a7439ec615","display":"Kategorie","terms":[{"@type":"Term","@id":"/v5/.well-known/genid/e96c47f3a4a8dd8183df","slug":"uroda","display":"Uroda","taxonomy":"category"}]},{"@type":"Taxonomy","@id":"/v5/.well-known/genid/bd379bbf96031d6bf8cc","display":"Tagi","terms":[{"@type":"Term","@id":"/v5/.well-known/genid/15093dd7458744286ce6","slug":"sephora","display":"sephora","taxonomy":"post_tag"}]},{"@type":"Taxonomy","@id":"/v5/.well-known/genid/dbafb97ffae0aef0df9b","display":"Formaty","terms":[{"@type":"Term","@id":"/v5/.well-known/genid/c3f8ba5240d6f9b20c07","slug":"post-format-gallery","display":"Galeria","taxonomy":"post_format"}]}],"table":null,"postFormat":"gallery","showHeroImageOverlayIcon":false,"gemius":{"id":"ba1LAIbkEGO2uneneI1GGuVDnDQpacwFNxIck7ZWyIn.S7","url":"pro.hit.gemius.pl/gemius.js","parameters":{"content_identifier":"1175586","content_title":"Sephora Trend Report 2015","content_type":"article","publication_date":"2015-10-06T09:00:00+00:00","player":1}},"c2cVars":{"contentId":167187,"contentName":"Sephora Trend Report 2015","contentType":"ContentGallery","contentUrl":"https://www.elle.pl/uroda/sephora-trend-report-2015-22/","pageType":"Content","siteCategory":"Elle.pl/Uroda","siteCategoryId":null,"siteCategoryName":"Uroda","website":"elle-pl"},"relatedEdiPlayer":{"postType":"article","playerType":"related","breadcrumbs":["Uroda"],"keywords":["sephora"],"disablePlaylist":false,"disableAds":false,"disableAutoplay":false,"isAdult":false},"sponsorTracking":null,"postMeta":{"client":"elle-pl","schemaId":"https://www.elle.pl/uroda/sephora-trend-report-2015-22/#Article","entity":"post","source":"search-api","clientId":"167187"},"recommendedCards":null,"adSettings":{"unitName":"/22760503335/elle.pl/","headerBidder":"none","headerBidderUrl":null,"headerBidderTimeout":1500,"adRefresh":{"enabled":true,"excludedOrderIds":[0],"durationInView":20,"percentageInView":50},"targets":{"configuration":["UAT"]},"lazyLoading":{"enabled":false,"renderMarginPercent":1000,"mobileScaling":0},"stitcher":{"disableAllAdvertising":false},"enableAdvertBeforeBodyOfContent":{"article":true,"recipe":false},"nativeAdvertiser":"none","promoPlacementId":"zzOr6smOqIddCn5FrXR1I.LuwJy6EiL5EZtQt6ge7bL.V7","permutiveConfig":{"permutiveProjectId":"","permutiveApiKey":"","permutiveDomain":""}},"currentPage":1,"pockets":{"aboveFooter":[],"articleContentBottom":[],"articleHeader":[],"articleMeta":[],"articleActions":[{"componentId":"savePostButton","props":{}}],"articleBelowContent":[{"componentId":"burdaffi_legal_notice_id","props":{"data":null,"widgetArea":"articleBelowContent"}}],"articleFooter":[{"componentId":"tagCloud","props":{"data":{"taxonomies":["post_tag"]},"widgetArea":"articleFooter"}},{"componentId":"burdaffi_widget_id","props":{"data":{"widgetId":"0dc3cc7c5d6b10e1a61c2b8d70bc2e3e","wrapperCssClass":"ecomm-boxd"},"widgetArea":"articleFooter"}},{"componentId":"dynamicRelatedContent","props":{"data":{"title":"Polecane","limit":16,"showCardLabels":true,"layout":"horizontal","hideOnMobile":false,"smallCardTitles":false,"categories":[],"type":[],"contentType":[],"aspectRatioOverride":"square","hidePublishDateOnCards":true,"hideAuthorNameOnCards":false,"displayCarousel":false},"widgetArea":"articleFooter"}}],"articleSidebar":[{"componentId":"im_carousel_card_widget","props":{"data":{"title":"","categoryLabels":"hide","categories":[],"tags":[],"tagsOperators":"or","articlesType":"","contentType":"","aspectRatioOverride":"portrait","buttonText":"","buttonLink":"","showDescriptions":false,"showAdvertisingCooperationLabel":false,"showSponsorLabel":false,"showDotsNavigation":false,"numberOfCardsToInclude":1,"numberOfCardsToShowInViewport":1,"pinnedContent":[{"position":1,"content":{"source":"search-api","client":"elle-pl","entity":"offer","clientId":"777900"}}]},"widgetArea":"articleSidebar"}},{"componentId":"burdaffi_widget_id","props":{"data":{"widgetId":"ee64d3f94965706d680811ea3f66856a","wrapperCssClass":"ecomm-narrow"},"widgetArea":"articleSidebar"}}],"pageBottom":[{"componentId":"text","props":{"data":{"title":"Legal notice","text":"
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
\r\n
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych.\r\n
Sieć drogerii Sephora co rok podczas weekendu Trend Report opowiada klientkom o najnowszych tendencjach w makijażu i pielęgnacji. Jak wyglądała tegoroczna edycja?
Setki wykonanych makijaży, tysiące pomalowanych paznokci, ponad 500 stylizacji fryzur! Podczas 3 dni minionego Sephora Trend Report – corocznego święta trendów – sztab makijażystów z całej Polski oraz różnych stron świata, a także stylistów fryzur i paznokci, upiększał klientki warszawskiej Arakdii. Na imprezie Sephora nie zabrakło też zaprzyjaźnionych gwiazd, które wraz z ekspertami i gośćmi specjalnymi, odkodowały trendy sezonu jesień-zima 2015/2016. Tegoroczny Sephora Trend Report zaskoczył wszystkich odwiedzających aż 16 stanowiskami serwisowymi. Podczas 3 dni klientki korzystały z bezpłatnych spotkań z ekspertami marek Burberry, Dior, Estée Lauder, Marc Jacobs Beauty, Smashbox. Fankom piękna i światowych trendów bezpłatne makijaże w trendach hollywoodzkiego konturowania, świetlistego baby face oraz zmysłowego smoky eye, wykonywały makijażystki Sephora. Na panie czekali również styliści fryzur Bumble & Bumble, którzy serwowali looki prosto z międzynarodowych pokazów, oraz 2 stanowiska malowania paznokci w modnych w tym sezonie wiśniowych czerwieniach, zieleniach khaki oraz geometrycznych wzorach, przygotowanych wraz z marką Formula X. W sobotę 3 października makijaże proponowane przez światowe marki na sezon jesień-zima przedstawili podczas spotkania z mediami międzynarodowi goście specjalni: Jeffrey English (makijażysta Sephora PRO Beauty Team USA) a także Will Marherbe (Smashbox), Clare Read (Burberry International Expert Runway Make-up Artist), Krzysztof Nadziejewiec (Dior), Dariusz Kotarski (Estée Lauder) oraz Dariusz Budzikur (Make up Artist Marc Jacobs Beauty represented by Mokotowska Art & Models). Na specjalnym, sobotnim spotkaniu w Arkadii, nie zabrakło gwiazd zaprzyjaźnionych z Sephora – pojawiły się: Helena Norowicz, Kamila Szczawińska, Natalia Klimas, Katarzyna Zielińska, Zosia Ślotała oraz Patrycja Kazadi. Podczas spotkania z makijażystami światowych marek oraz redaktor naczelną Viva! Moda – Agnieszką Ścibior – zebrane panie odkodowały najgorętsze trendy sezonu w świecie piękna i mody. Tegoroczną nowością przygotowaną dla klientek Sephora, była też „Wyspa olfaktoryczna”, w której podczas specjalnych warsztatów z senselierem – Martą Siembeb, odkryć można było to, w jaki sposób wyrazić siebie poprzez zapach, a także poznać główne nuty tegorocznych trendów w zapachach m.in. poszukiwanie indywidualizmu, kwiatową kobiecość oraz zdecydowane, męskie nuty dzikiej natury, które odnaleźć można np. w nowościach zapachowych od Kenzo, Hugo Boss, Givenchy, Burberry, Karla Lagerfelda, Pacco Rabbane i Trusardi.
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych.