O tym czym jest współczesna wrażliwość rozmawiamy z Agatą Herbut, dziennikarką, blogerką urodową i twarzą najnowszej kampanii marki AA [podcast "Piękno w każdej postaci"]
Jakie są momenty przełomowe dla piękna? Wydaje się, że żyjemy w wieku ciągłych rewolucji. Procesy, które kiedyś zajmowały lata, teraz potrafią wydarzyć się w ciągu krótkiej chwili. Wszystko się zmienia w ekspresowym tempie, od innowacyjnych technologii po trendy w kulturze, modzie, urodzie. Jako kobiety i konsumentki dojrzewamy przez to szybciej i kształtujemy sobie właściwą estetykę i delikatność. Na pierwszy plan wysuwa się niezmiennie wrażliwość – jej współczesne oblicze, która zaczyna być postrzegana jako siła, ale też coś, o co musimy właściwie zadbać. O tym rozmawiamy z Agatą Herbut.
- AA w ELLE.pl
Agata Herbut od 13 lat prowadzi bloga, w którym lekko i naturalnie opowiada o tematach związanych z szerokopojętym beauty. Jak sama przyznaje, od zawsze interesowała się przy tym zagadnieniami autentyczności oraz angażowała w kwestie społeczne. Może dlatego stanowi inspirację dla tysięcy Polek, które u niej czują się swobodnie, by zadać nurtujące pytania, wyrazić swoje zdanie czy… Wysłać zdjęcie twarzy od razu po przebudzeniu w ramach cyklu „Czyste Piękno”.
W naszym podcaście Agata Herbut mówi o tym, że dopiero z wiekiem nauczyła się głośno mówić o swojej wrażliwości. Kampania marki AA, którą Agata pamięta jeszcze z czasów dzieciństwa, stała się przy tym idealną okazją do opowiedzenia swojej historii oraz wysłuchania innych kobiet. Ważne jest by znaleźć w tym wszystkim czas dla siebie – na oczyszczenie nie tylko skóry, ale ciała i duszy. Era WWO (osób wysokowrażliwych) czy pojawienie się pielęgnacji cery wrażliwej na radarze specjalistów to nadal świeże i niezbadane do końca tematy. Czy wiecie jakie emocje zostają na twarzy? Czy jest limit odczuwania rzeczy?
O współczesnej wizji wrażliwości i o tym czy świat jest gotów ją w pełni docenić z ambasadorką marki AA i dziennikarką beauty, Agatą Herbut, rozmawia redaktor prowadząca ELLE.pl, Marta Kowalska. Parterem odcinka jest marka AA.