Najpopularniejsze kosmetyki do makijażu na instagramie w 2018 roku
Które produkty okazały się hitem wśród użytkowniczek tego serwisu społecznościowego? Jakie marki doceniły? Znamy wyniki internetowej ankiety
Co miesiąc do sprzedaży trafiają kolejne produkty kosmetyczne mające nas zachwycić. Oferta jest tak duża, że półki w znanych drogeriach i perfumeriach uginają się już od ilości oferowanych kosmetyków. Jednak tylko część z nich podbija serca klientek i staje się ogólnoświatowym bestsellerem. Ulubione kosmetyki do makijażu nie tylko muszą wyglądać, liczy się przede wszystkim ich działanie oraz cena. Co zachwyciło użytkowniczki instagrama w 2018 roku? Profil Trendmood (ma ponad 1,2 mln obserwatorów!) poprosił swoich fanów o wypełnienie ankiety. Wyniki tego badania właśnie zostały ujawnione, co więcej, kilka z wymienionych propozycji można kupić również w Polsce. Co trafiło na listę?
Najpopularniejsze kosmetyki do makijażu na instagramie w 2018 roku:
Najpopularniejszy podkład: Too Faced, Born This Way, 169 zł
Fluid zdobył aż 69% głosów pobijając słynny Double Wear od Estee Lauder. Opracowany na bazie wody kokosowej, "podkład o naturalnym efekcie krycia, kamufluje niedoskonałości, dodaje skórze naturalnego blasku" - obiecuje producent.
Najpopularniejszy korektor: Tarte, Shape Tape Concealer, 121 zł
W tym przypadku wynik był oczywisty. Kosmetyk od marki Tarte zdobył aż 78% głosów. Wow!
Najpopularniejszy produkt do ust: Fenty Beauty, Gloss Bomb, 75 zł
To również nasz ulubiony błyszczyk do ust. Nawilża, podkreśla naturalny kolor ust, optycznie je powiększa i do tego pięknie pachnie. Przez pierwsze kilka miesięcy dostępny był jedynie w wersji "Fenty Glow". Co ciekawe, kolory zostały tak zaprojektowane, żeby pasowały do każdego typu urody czy karnacji.
Dostępny w trzech odcieniach.
Czytaj też: Najlepsze błyszczyki - sprawdźcie 5 naszych ulubionych >>
Najpopularniejsza paleta cieni do powiek: James Charles, Morphe Artistry Palette, 39£
To ogólnoświatowy bestseller, który testowała już m.in. red Lipstick Monster. W palecie znajdziemy aż 39 mocno napigmentowanych odcieni! Produkt sygnowany przez Jamesa Charlesa okazał się lepszy od Desi x Katy Friendcation Palette.
Najpopularniejszy produkt do pielęgnacji: Tatcha, The Water Cream, 68$
Lekki, nawilżający krem, który zapobiega starzeniu się skóry zawierający japońskie składniki odżywcze. To również jedna z ulubionych marek Meghan Markle. Księżna Sussex używa Rice Enzyme Powder.