Makijażystka "Euforii" zaskoczyła fanów serialu premierą linii produktów kosmetycznych. Poznajcie markę Half Magic
"Euforia" stała się kultową produkcją HBO w zręczny i pozbawiony oceny sposób portretując problemy pokolenia Gen Z. Pierwsze odcinki tego serialu zostały wyemitowane niemal 3 lata temu, a od tego momentu życie zawodowe obsady i innych współtwórców serialu nabrało zawrotnego tempa.
Wielkim odkryciem, kształtującym atmosferę serialu okazała się makijażystka Donni Davy, której wizaże stały się inspiracją wielkich domów mody, ale przede wszystkim były viralem internetowym. Hashtag #euphoriamakeup zaowocował w setki tysięcy tutoriali na YouTube, Instagramie czy TikToku.
Trzeba było chwilę poczekać, ale nareszcie mamy fantastyczną wiadomość dla wszystkich fanów makijażowych "stylizacji" "Euforii". Donni Davy poinformowała dzisiaj na swoich kanałach społecznościowych o stworzeniu linii produktów do makijażu. Kolekcja została zatytułowana Half Magic i powstaje z inicjatywy samej artystki, ale we współpracy z domem produkcyjnym A24, odpowiadającym za "Euforię".
Half Magic wyrosła z globalnego kulturowego fenomenu stworzonego przez fanów Euforii na całym świecie.- wytłumaczyła Michelle Liu menedżer beauty w A24
Linia ma pomóc odwzorować subtelne nastroje makijażowe przywołujące na myśl kino neon noir, ale też pogłębiać konwersacje o poznaniu samego siebie i podkreślaniu własnego stylu. Michelle Liu wyznała, że niektóre produkty mogliśmy zobaczyć już na ekranie w drugim sezonie hitu HBO.