Reklama

PUDROWA INTYMNOŚĆ
Mgiełka do włosów, olejek do kąpieli, krem do ciała... Tej zimy najlepsze zapachy będą jeszcze bliżej twojego ciała. Takie marki jak Dior, Chanel czy Calvin Klein wprowadziły zmysłowe kolekcje kąpielowe swoich zapachowych bestsellerów. Uwierz. Sprawią, że poczujesz się jeszcze seksowniej niż w białej męskiej koszuli zarzuconej na nagie ciało.
NASZ WYBÓR: Krem do ciała ze słodką nutą czarnej orchidei Moment of Euphoria Calvin Klein, 130 zł (edycja limitowana). Perfumowana mgiełka do bielizny o zapachu La Petite Noire Guerlain, 269 zł (edycja limitowana). Zapach do włosów i olejek do kąpieli z linii kąpielowej Chanel Nº5 Chanel, 215 zł i 359 zł. Pudrowy, ale zaskakujący zapach z nutą różowego pieprzu i paczuli Santal Lalique, 298 zł/50 ml. Najnowsza odsłona kultowych molekuł wzbogacona o nutę skóry Escentric 03 Molecules, 499 zł (GaliLu)

Reklama

JAŚMINOWY FLIRT
Żaden zapach nie ma tak wielkiej siły uwodzenia jak te z nutą jaśminu. To najbardziej ceniony afrodyzjak w perfumiarstwie, który działa na zmysły i zapada w pamięć tak samo jak kobieta, która go nosi.
NASZ WYBÓR: Jaśmin w towarzystwie nuty poziomki, fiołka i cedru. Zmysłowa lekkość. My Daisy Hot Pink Marc Jacobs, 285 zł/50 zł (edycja limitowana). Delikatny, kwiatowy zapach z nutą mleczka migdałowego Catch Me Cacharel, 190 zł/50 ml. Sama słodycz kwiatów, tym razem w białym flakonie, Flower Bomb Viktor & Rolf, 450 zł/50 ml (edycja świąteczna).

WANILIOWY ROMANS
Lekkie, świeże zapachy zdominowały róża i fiołek. Tej zimy towarzyszy im głębia piżma i słodkość wanilii. Otulają niczym ciepły kaszmirowy sweter.
NASZ WYBÓR: Delikatny, wręcz kremowy My Name Trussardi, 299 zł/50 ml. Kwiatowa kompozycja ze słodką nutą popcornu, Miss Dior Chérie Dior, 150 zł/30 ml. Nieoczywista gra róży i wanilii Trésor L’Eau de Parfum Lumineuse Lancôme, 319 zł /50 ml. Soczyście słodki Pleats Please Issey Miyake, 194 zł/30 ml (Sephora). Niebanalny, zielonokwiatowy Portrait for Women Paul Smith, 239 zł/40 ml. Nastrojowy, z wyjątkową nutą mimozy Fleur D’Or L’Occitane, 230 zł/75 ml. Uwodzicielsko świeży Boss Jour Hugo Boss, 289 zł/50 ml. Irysowy La Vie Est Belle Légère Lancôme, 309 zł/50 ml. Zmysłowa odsłona piżma Omnia Crystalline Bvlgari, 370 zł/65 ml.

NIEBEZPIECZNE ZWIĄZKI
Czy można łączyć drzewne nuty z drzewnymi? Można! To nowy trend w zapachach, który zapoczątkowała marka Comme de Garçons, tworząc uniseksową kolekcję zapachów Blue. Funduje zmysłom mocne i uzależniające wrażenia. Mocno kadzidlany Blue Esence. Intrygujący Blue Santal z drewnem sandałowym w towarzystwie ciepłych nut drewna sosnowego oraz Blue Cedrat. Zaskakujący sojusz ognistego drewna cedrowego z metaliczną różą i gorzkim akcentem chininy.
Comme de Garçons, 395 zł/100 ml (Horn & More)

Reklama

ORIENT PEŁEN NAMIĘTNOŚCI
Orientalne składniki wciąż inspirują. Sam Tom Ford stworzył serię czterech zapachów Atelier d’Orient z kolekcji Private Blend inspirowaną japońskimi kwiatami. Orientalne nuty działają na zmysły jak opium. Od zawsze i na zawsze są esencją zmysłowości.
NASZ WYBÓR: Świąteczna, złota odsłona kadzidlanego zapachu Opium YSL, 395 zł (edycja świąteczna). Białe kwiaty skąpane w drzewie sandałowym Dolce & Gabbana Intense, 385 zł/50 ml. Ultrakobiecy, lekko słodki Manifesto L’Elixir YSL, 250 zł/30 ml. Intensywnie skórzany Zen Gold Elixir Shiseido, 309 zł/50 ml. Orientalny, ale wyjątkowo świeży Place Vandôme Boucheron, 269 zł/50 ml. Nowa esencja Orientu. Kokos, ylang-ylang, mirra. Elle L’aime Lolita Lempicka, 269 zł/40 ml. Tajemniczo-świeży Enchanted Forest. The Vagabond Prince, 675 zł (Mon Credo). Uwodzące niebanalnością zapachy z kolekcji Atelier d’Orient Private Blend: Shanghai Lily, Plum Japonais, Fleur de Chine i Rive d’Ambre. Tom Ford, 705 zł/50 ml (Douglas).
TEKST Marta Rudowicz
ZDJĘCIA: Aldona Karczmarczyk/VAN DORSEN,
STYLIZACJA: Maciej Spadło,
ASYSTENT STYLISTY: Ania Sokołowska,
MAKIJAŻ: Iza Wójcik/VAN DORSEN kosmetykami M.A.C.
WŁOSY: Michał Bielecki/WARSAW CREATIVES,
MANIKIUR: Marzena Kanclerska/NAIL SPA,
PRODUKCJA: Magda Gołdanowska,
ASYSTENT PRODUKCJI: Kaśka Dubińska

Reklama
Reklama
Reklama