Która z nas nie chciałaby się choć raz poczuć jak gwiazda tuż przed wejściem w światło reflektorów? Świadomość, że to na nas jest skupiona cała uwaga potrafi bardzo podbudować nasze ego i zachęcić do odrzucenia na bok kompleksów. Jak sprawić, żeby takie uczucie towarzyszyło nam, jeśli nie codziennie, to jak najczęściej? Co zrobić, aby te metaforyczne błyski fleszy stały się naszą normalnością?

Jak budować pewność siebie?

Przede wszystkim warto otaczać się ludźmi, którzy nas doceniają. Wiadomo, że to głównie od nas zależy zmiana nastawienia, ale wsparcie bliskich osób potrafi zdziałać cuda. Odpłacajmy im się też za ich pomoc i okazujmy im wdzięczność – udowodniono, że ludzie lubiący innych mają wyższe poczucie własnej wartości. Starajmy się jednak z nimi nie porównywać. Ciągłe próby nadążenia za innymi częściej paraliżują niż dodają skrzydeł. Słuchajmy też własnej intuicji i nie bójmy się zmian, jeśli naprawdę ich chcemy.

4 (1)
Materiały prasowe

Nie przejmujmy się bezwartościową krytyką, ale słuchajmy tej konstruktywnej i wyciągajmy z niej wnioski. Pozwólmy sobie też na błędy – porażki są często najlepszymi lekcjami i potrafią świetnie zmotywować na drodze do celu. Odrzućmy również perfekcjonizm. Żadna z nas nie jest idealna. Zaakceptujmy to i róbmy swoje. I last, but not least – doceniajmy siebie. Mówmy sobie, że jesteśmy w czymś dobre i porzućmy syndrom oszustki. Dzięki temu poczujemy się dużo lepiej we własnym ciele.

In the Spotlight, czyli poczuj się jak gwiazda

Do budowania swojej pewności siebie, celebrowania wyjątkowości oraz manifestowania siły i piękna zachęca nas marka Armani beauty. Uważa, że każda z nas powinna doświadczyć tej elektryzującej magii, która tworzy się tuż przed wejściem na scenę czy wkroczeniem w światło reflektorów. W takich momentach wydaje się, że niemożliwe nie istnieje. Stajemy się wtedy reżyserkami własnego spektaklu i gwiazdami, które olśniewają innych swoim blaskiem. Armani beauty udowadnia, że potrafią pomóc w tym dobre kosmetyki.

Jedyna zasada w makijażu to piękno

– mawia Giorgio Armani. Sygnowana jego nazwiskiem marka jest wierna tej dewizie i namawia kobiety, aby poprzez make-up akcentowały to, co w nich najpiękniejsze. Stworzyła też projekt „In The Spotlight”, który zabiera je na backstage sesji zdjęciowych oraz planów filmowych i pozwala im poczuć się jak przed wejściem na czerwony dywan.

Spójrz w górę i powiedz „Si”

Pewność siebie widać przede wszystkim w spojrzeniu. Pięknie podkreślone rzęsy potrafią całkowicie odmienić nie tylko oko, ale całą twarz, a nawet postawę. Tusz Vertigo Lift Armani beauty zwiększa objętość rzęs, zagęszcza je, nadaje im sprężystość i widocznie wydłuża – aż o 70%*! Innowacyjna szczoteczka Infinity-Loop precyzyjnie chwyta i wyraźnie podkręca każdy włosek. Jego lekka, pielęgnująca formuła otula rzęsy niczym czarny jedwab, zapewniając aksamitne wykończenie bez grudek. Efekt wydłużenia i uniesienia utrzymuje się do 24 godzin**. W kampanii promującej Vertigo Lift pod hasłem „Look up” („Spójrz w górę”) aktorka Sydney Sweeney zachwyca pewnością siebie i celebruje swoją siłę i kobiecość.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Zapachu Sì Eau de Parfum chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Ta kultowa woda perfumowana to zmysłowy i intensywny zapach porywający wszystkie zmysły. Nuty zapachowe występują w trzech akordach: zmysłowym nektarze z czarnej porzeczki, współczesnej wariacji na temat szypru i nucie drzewa piżmowego, które stanowią eleganckie, ale zarazem klasyczne połączenie, wprost idealne dla współczesnej kobiety. Si to nieodparte połączenie wdzięku, siły i niezależności. Prosty, smukły i elegancki flakon podkreślony został ostrymi konturami. Ten zapach zachęca, aby powiedzieć „si” („tak”) swojemu życiu i poczuć się jak gwiazda.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Pamiętajmy – każda z nas zasługuje na to, by błyszczeć. Ten blask nosimy w sobie, potrzebujemy tylko zachęty, aby go odkryć i wydobyć. Dzięki swoim kosmetykom i projektowi „In the Spotlight” marka Armani beauty pomoże nam stanąć w świetle reflektorów.

Materiał promocyjny marki Armani beauty

* test instrumentalny, 25 osób
** test konsumencki, 105 osób