Co w kosmetyczce ma Anna Czartoryska-Niemczycka?
W najnowszym odcinku Kosmetyczki ELLE Anna Czartoryska-Niemczycka zdradza, jakie produkty zabiera ze sobą w każdą trasę z teatrem. Aktorce bliska jest holistyczna koncepcja pielęgnacji. Stara się dbać o siebie kompleksowo i całościowo – zarówno od zewnątrz, jak i od wewnątrz.

Ania Czartoryska-Niemczycka na co dzień stawia na nawilżenie, odżywienie i profilaktykę anti-ageing. Przede wszystkim wierzy w moc antyoksydantów, dlatego w jej kosmetyczce zawsze znajdzie się miejsce dla kosmetyków Caudalie, szczególnie odnowionej serii Resveratrol-Lift.
Podstawę pielęgnacji skóry aktorki stanowią Liftingujący Krem Kaszmir (nr 1 wśród produktów przeciwstarzeniowych we Francji*) oraz Serum Liftingująco-Ujędrniające. Ania Czartoryska-Niemczycka uwielbia je nie tylko za działanie ujędrniające i modelujące owal twarzy, ale także przyjemną w dotyku konsystencję oraz ekologiczne opakowania. Liczby mówią same za siebie, stosując Krem Kaszmir Liftingujący, 98% kobiet potwierdziło, że ich skóra w ciągu mniej niż 3 tygodni stała się wyraźnie jędrniejsza**.
Dla gwiazdy nie bez znaczenia jest też połączenie naturalnych składników z siłą nauki. Kosmetyki Resveratrol-Lift docenia za skuteczną formułę, która zawiera opatentowany przez markę kompleks z antyoksydacyjnym resweratrolem, kwasem hialuronowym i wegańskim stymulatorem kolagenu. Inspirując się najnowszą technologią medyczną, marka Caudalie dodała do tej innowacyjnej serii także Wegański Kolagen 1 – opatentowany składnik pochodzenia naturalnego, który powstał na bazie kolagenu typu 1, stanowiącego 80% skóry właściwej. Dzięki temu produkty Resveratrol-Lift są nieocenionym wsparciem w walce z procesem starzenia.
Dzięki linii Resveratrol-Lift moja skóra jest odżywiona, gładka i wyraźnie ujędrniona – mówi o produktach Caudalie Ania Czartoryska-Niemczycka.
Jesteście ciekawi, czego jeszcze nie może zabraknąć w kosmetyczce aktorki? Sprawdźcie, w jaki sposób dba o swoje włosy i jakie są jej ulubione produkty do makijażu.
*GERSDATA – SOG EARLY – kategoria pielęgnacji skóry twarzy – segment przeciwstarzeniowy – w oparciu o sprzedaż w kanale dystrybucji aptecznej – we Francji – na podstawie MAT z marca 2023.
**Badanie kliniczne, % satysfakcji, 44 ochotniczki, 18 dni.