Chanel wzbogaca rynek pielęgnacji linią N°1 DE CHANEL. 9 premierowych kosmetyków już w sprzedaży
Symbolem marki Chanel od lat jest oczywiście biała kamelia, która była ulubionym kwiatem samej Coco. Do dziś zdobi ubrania, dodatki a nawet papierowe torby zakupowe w butikach. Nic dziwnego, że jako część DNA domu mody z czasem weszła też w skład kosmetyków marki. Nowa linia 9 produktów do pielęgnacji zmienia jednak kolor płatków. Oto N°1 DE CHANEL - kosmetyki oparte na pięknej i skutecznej czerwonej kamelii.
Nowa linia kosmetyków do pielęgnacji N°1 DE CHANEL
Nad ekstraktem z czerwonej kamelii naukowcy laboratorium Chanel Open Sky położonego na południu Francji pracowali 10 lat. Podstawą ich odkrycia jest to, że kwiat ma unikalną cząsteczkę, która przeciwdziała „starzeniu się” skóry i walczy z jej matowieniem i zmęczeniem. Skóra starzeje się w wyniku różnych wewnętrznych i zewnętrznych agresorów: zmian hormonalnych, stresu, nadmiernej ekspozycji na słońce czy zanieczyszczeń powietrza. Ekstrakt z czerwonej kamelii jest nasycony przeciwutleniaczami, więc ma pomagać komórkom lepiej i dłużej funkcjonować.
Co wchodzi w skład linii N°1 DE CHANEL?
Przede wszystkim to pierwsza kolekcja kosmetyków Chanel, która wprawdzie jest zdominowana przez pielęgnację, ale są tu także kosmetyki do makijażu. Takie, które pielęgnują! Wśród nich jest rewitalizujący podkład do twarzy w 20 odcieniach, a także delikatnie napigmentowany balsam do ust i policzków. Oba działają tak, że skóra wygląda na świeżą, rozświetloną, ale makijażu po prostu nie widać. Chanel wie, że perfekcyjna naturalna cera ikonicznych paryżanek to współcześnie bardzo pożądany efekt.
Podstawą linii N°1 DE CHANEL jest oczywiście klasyczna rutyna pielęgnacyjna: serum, krem, krem pod oczy, tonik, ale także puder zamieniający się w piankę do mycia twarzy i rewitalizująca mgiełka zapachowa na bazie wody kameliowej stworzona przez Oliviera Polge.
N°1 DE CHANEL to krok ku zrównoważonym działaniom
N°1 DE CHANEL to pierwsze kosmetyki marki, które można uzupełniać. Nasadka kremu rewitalizującego wielokrotnego napełniania nie jest wykonana z solidnego plastiku a ze zmiażdżonych nasion kamelii jako produktu ubocznego w produkcji kosmetyków. A te zawierają aż 97% składników pochodzenia naturalnego. Waga buteleczek i opakowań została zmniejszona o 30% (niższe koszty wysyłki oznaczają mniejszy ślad węglowy dla każdego produktu). W nadrukach emblematów i informacji o kosmetykach użyto tuszy organicznych, usunięto opakowania i ulotki papierowe, zredukowano plastik z wykorzystaniem szkła z recyklingu.
Ile kosztują kosmetyki z linii N°1 DE CHANEL?
9 produktów ułożono na półce cenowej w rozpiętości od 212 złotych za balsam do ust i policzków do 502 złotych za serum rewitalizujące. Wszystkie kosmetyki z linii wraz z cenami znajdziecie w naszej galerii.
1 z 12
Serum rewitalizujące N°1 DE CHANEL, 658 zł, linia kosmetyków z kamelią
2 z 12
N°1 DE CHANEL, 212 zł, linia kosmetyków z kamelią
3 z 12
LOTION REWITALIZUJĄCY N°1 DE CHANEL, 286 zł, linia kosmetyków z Camelią
4 z 12
N°1 DE CHANEL, 212 zł, linia kosmetyków z kamelią
5 z 12
Balsam do ust N°1 DE CHANEL, 212 zł, linia kosmetyków z kamelią
6 z 12
Puder/pianka do mycia twarzy N°1 DE CHANEL, 234 zł, linia kosmetyków z Camelią
7 z 12
Opakowanie uzupełniające kremu rewitalizującego N°1 DE CHANEL - 396 złlinia kosmetyków z Camelią
8 z 12
Serum w mgiełce N°1 DE CHANEL, 372 zł, linia kosmetyków z Camelią
9 z 12
Krem rewitalizujący N°1 DE CHANEL - 467 zł, linia kosmetyków z Camelią
10 z 12
Krem do okolic oczu N°1 DE CHANEL, 324 zł, linia kosmetyków z kamelią
11 z 12
Mgiełka zapachowa N°1 DE CHANEL, 488 zł, linia kosmetyków z kamelią
12 z 12
Podkład rewitalizujący N°1 DE CHANEL, 330 zł, linia kosmetyków z kamelią