W tym artykule:

  1. Poczucie własnej wartości – czym tak naprawdę jest?
  2. Julia Wieniawa została ambasadorką marki L'Oréal Paris
  3. Naszą siłą jest okazywanie słabości
  4. Nabrać wiatr w żagle, czyli ważna rola ambasadora

Poczucie własnej wartości – czym tak naprawdę jest?

W najszerszym znaczeniu poczucie własnej wartości oznacza pewność przekonań, którymi się kierujemy wraz z nieskrępowaną wiarą we własne możliwości. Proste, prawda? Jednak wszystkie doskonale wiemy, jak wygląda to w praktyce. Żeby nie było zbyt łatwo, każda z nas musi znaleźć autorską definicję siły, która pozwoli pokochać siebie oraz podbić świat. Najważniejsze, aby szczerze uwierzyć, że jest się wartą wszystkiego, co najlepsze. Dopiero wtedy jesteśmy w stanie przyjąć całe dedykowane nam szczęście i szanse na rozwój, codzienną radość, spełnienie. Taką wiarę budujemy każdego dnia, od nowa przez całe życie. Dobrymi narzędziami w tym procesie jest poznawanie siebie, otwartość na świat i nieustanne czerpanie inspiracji. I tutaj z pomocą przychodzą twórcze kobiety, których wartości i sposób bycia są nam bliskie lub do których pragniemy dążyć. Niewątpliwie jedną z takich osobowości młodej generacji jest Julia Wieniawa, dziewczyna wielu talentów, która postanowiła lekko i odważnie przeć do przodu. Nie zwalnia tempa, ponieważ do wielu jej obowiązków dołączyły kolejne, związane z pewnym honorowym tytułem.

Materiały prasowe

Julia Wieniawa została ambasadorką marki L'Oréal Paris

Kto jest w stanie bardziej wyraziście utożsamić legendarny slogan marki od tej pełnej energii kobiety-renesansu? Gdy myślimy o Julii, od razu do głowy przychodzi jedno określenie: determinacja. Od lat wytrwale pracuje na swoją pozycję w branży, łamiąc konwenanse mocnym głosem nowego pokolenia kobiet: ambitnych, niezłomnych i niezależnych. Nie boi się krytyki, zuchwale stawia czoła kolejnym wyzwaniom, bo już wie, czym jest klucz do sukcesu! Aktorka, piosenkarka, influencerka, osobowość telewizyjna i założycielka własnej marki wykreowała pomysł na siebie, co przyniosło jej nie tylko jeden sukces, a całe ich pasmo: każdy kolejny cel to dla niej motor napędowy działania. To właśnie ten upór, przywiązanie do wartości, konsekwencja i zaradność sprawiły, że stała się doskonałą ambasadorką L'Oréal Paris. Dumnie reprezentuje ponadczasowy przekaz, który subtelnie dopełnia kosmetykami z asortymentu marki. Stają się jej cichym, subtelnym sprzymierzeńcem w codziennym budowaniu pewności siebie, tak potrzebnej do przekraczania granic i sięgania po swoje marzenia. Bez wątpienia Julia Wieniawa nosi w sobie pewność, że jest tego warta.

To bardzo ważny dla mnie dzień. Niezwykle wzruszona i zaszczycona. Pragnę Was poinformować, że zostałam oficjalną polską ambasadorką absolutnie ikonicznej marki L’Oréal Paris. Cieszę się, że dołączam do grona tak wspaniałych i inspirujących kobiet, które od lat promują hasło „Jesteś tego warta”. Hasło, które ma w sobie ogromną moc i cały szereg znaczeń. Hasło, które towarzyszy mi od dziecka i z którym niezwykle się utożsamiam. Tak. Jestem tego warta. I jestem z tej współpracy ogromnie dumna – Julia Wieniawa-Narkiewicz.

Naszą siłą jest okazywanie słabości

Wszystko to pięknie brzmi, jednak wiadomo, że w życiu nie zawsze jesteśmy (i nie musimy być!) twarde, bezwzględne, zdystansowane. Współczesne kobiety robią rewolucję! Udowadniamy, że mimo niedoskonałości i słabości jesteśmy idealne właśnie takie, jakie jesteśmy. Emocje stają się naszym orężem, a prawda zaczyna wyzwalać. Wchodzimy w nową erę życia w zgodzie z samą sobą. Odpuszczamy utarte schematy, chcemy tworzyć, a nie jedynie przetwarzać społeczne wzorce. Rebelia, a może sprytny sposób, aby zachować klasę i mądrze podejmować własne, a nie narzucane nam decyzje?

Julia Wieniawa doszła do tego w bardzo młodym wieku: to nie tylko dojrzała artystka, ale również świadoma siebie kobieta. Uwolniła się od przekonania, że okazywanie emocji jest słabością. Jej droga wcale nie była łatwa – warto pamiętać, że to, co widzimy, to efekt końcowy. Sukces, oprócz pewności siebie i poczucia własnej wartości, lubi też cierpliwość.

Nabrać wiatr w żagle, czyli ważna rola ambasadora

Nowa ambasadorka marki L'Oréal Paris nie boi się upadków czy gorszych momentów, bo potrafi wyciągać rezolutne wnioski i rozumie, że tylko w ten sposób następuje rozwój. To cenna nauka dla nowoczesnych, młodych kobiet, z czego zdaje sobie sprawę Apostolos Maros, dyrektor marketingu L'Oréal Paris w L'Oréal Paris & Bałtyki. Osobistą ewolucję kontrastujemy dziś z błyskawicznym rozwoju świata i odczuwalną różnicą pokoleń, dlatego tak ważne dla marki jest wybór ambasadorki, która porwie tłumy swoją autentycznością. Czego możemy nauczyć się od Julii Wieniawy w nowej, istotnej roli? Z pewnością orzeźwiającego poszerzania horyzontów, brawury w realizacji najśmielszych pragnień, a przede wszystkim niezachwianej wiary w to, że wszystko jest możliwe i tak – zdecydowanie jesteśmy tego warte!

Materiał promocyjny marki L'Oréal Paris.