Reklama

W kampanii występują sama Diane von Furstenberg, światowej sławy modelka Grace Elizabeth oraz inne inspirujące kobiety, które zachęcają do wyrażania pewności siebie. Długoterminowe partnerstwo czyni Zalando wyłącznym partnerem detalicznym Diane von Furstenberg w Europie

Reklama

Zalando, czołowa europejska platforma modowa i lifestyle’owa, inauguruje dziś wyjątkową kampanię designer, aby uczcić ekskluzywną, długofalową współpracę z Diane von Furstenberg. W kampanii, obok samej projektantki, występują międzynarodowe modelki Grace Elizabeth, Arnelle Shaniqua oraz wyjątkowy duet matki i córki – Gaia i Cecile Orgeas. Diane dzieli się swoją filozofią mody i tym, jak wykorzystuje ją, by być kobietą, którą pragnie być.

Mat. prasowe
Mat. prasowe
Zalando
Mat. prasowe
Mat. prasowe
Mat. prasowe

Kampania kreatywna, tworzona przez kobiety, oddaje kwintesencję stylu Diane von Furstenberg oraz wartości definiujące kobietę DVF, inspirując kolejne pokolenie wizjonerek i liderek zmian. Podkreśla, jak dziedzictwo marki DVF i jej wieloletnie zaangażowanie we wspieranie kobiet poprzez modę harmonizują z misją Zalando – wzmacniania i inspirowania klientów, by z odwagą wyrażali siebie poprzez indywidualny styl.

Od dekad tworzę, aby kobiety czuły się pewne siebie! Zalando podziela tę wizję, co czyni platformę idealnym partnerem w dotarciu do nowego pokolenia kobiet
- mówi Diane von Furstenberg.
Mat. prasowe
Mat. prasowe
Mat. prasowe
Mat. prasowe
Mat. prasowe

Długofalowa współpraca między DVF a Zalando otwiera przed marką nowe możliwości dotarcia do następnej generacji klientów zainteresowanych modą od projektantów ponownie wprowadzając ich w świat ikonicznych stylów DVF za sprawą cyfrowych innowacji i nowoczesnego storytellingu Zalando. W ramach partnerstwa Zalando staje się wyłącznym partnerem detalicznym DVF w Europie, a szeroki wybór projektów DVF, w tym ikoniczna sukienka kopertowa, będzie dostępny wyłącznie na Zalando we wszystkich 25 rynkach, co czyni Zalando jedynym europejskim sprzedawcą oferującym DVF, obok dvf.com i butiku DVF w Brukseli.

Diane von Furstenberg to prawdziwa ikona mody i pionierka branży. Od zawsze wspiera kobiety, pomagając im czuć się pewnie we własnym ciele i w ubraniach, które noszą. Nowa kampania doskonale odzwierciedla nasze wspólne wartości i sposób, w jaki chcemy inspirować klientów do odkrywania własnego stylu. Jesteśmy niezwykle podekscytowani tą współpracą z Diane – wspólnie budujemy inspirującą, ekskluzywną ofertę oraz innowacyjnie doświadczenia zakupowych dla następnej generacji klientów zainteresowanych modą od projektantów
– mówi Lena-Sophie Röper, Vice President Designer w Zalando.

Najnowsza kolekcja DVF jest już dostępna na Zalando.pl i można ją kupić TUTAJ.

Mat. prasowe
Mat. prasowe
Mat. prasowe
Mat. prasowe
Mat. prasowe
Mat. prasowe
Reklama

Materiał prasowy marki Zalando

Reklama
Reklama
Reklama