Lacoste zmieniło słynne logo z krokodylem na ikony zagrożonych gatunków zwierząt
Krokodyl na polówkach Lacoste ustąpił miejsca innym zwierzętom. To gatunki znajdujące się na wyginięciu, którym można pomóc kupując t-shirt!
Słynne t-shirty polo Lacoste zmienią się nie do poznania. Nie zobaczymy na nich zielonego krokodyla. W miejscu logo na koszulkach znajdą się ikonki z zagrożonymi gatunkami zwierząt! To działania w ramach kampanii "Save OUR Species", która wspiera ochronę środowiska. Dochód ze sprzedaży koszulek zasili Międzynarodową Unię Ochrony Przyrody.
Na polówkach Lacoste pojawi się 10 zagrożonych wyginięciem zwierząt.
Są to m.in. morświn, legwan, tygrys, nosorożec. Liczba koszulek z danym zwierzęciem odpowiada liczbie osobników tego gatunku, które żyją jeszcze na wolności. Łącznie wyprodukowano 1775 t-shirtów - np. 30 z logo morświna, 450 z legwanem. Nowe polówki Lacoste są równie unikatowe, co znajdujące się na nich fauna. Każdy, kto zakupi jedną z nich, realnie wspomoże ochronę dzikiej natury.
Ikony dzikich zwierząt zamiast krokodyla mają skłonić konsumentów do refleksji. Marka zwraca uwagę na globalny problem. Chce wykorzystać swoją siłę, by pomagać. Dlatego krokodyl na jakiś czas przemieścił się na tyły białych koszulek. Limitowane polówki kosztują 185 dolarów za sztukę. Można kupić je na stronie Lacoste, jednak są dostępne tylko w kilku krajach. Podoba nam się ten pomysł!
1 z 7
Limitowana kolekcja Lacoste
2 z 7
Koszulki Lacoste
3 z 7
T-shirty Lacoste
4 z 7
Lacoste bez krokodyla
5 z 7
Nowa kampania Lacoste
6 z 7
Lacoste pomaga zwierzętom
7 z 7
Lacoste ma nowe logo