Reklama

Czapki beanie i koszulki ze sloganami są jak manifesty pokolenia współczesnych fashionistek. Nadrukami na ubraniach od wielu dekad wykrzykujemy swoje przekonania, ale dopiero teraz, w epoce Tumblra, bardzo popularna stała się radosna natura "statement wear".
T-shirty i czapeczki Young Independent wpisują się w tę konwencję pozytywnymi hasłami: "LOL - let's overdose love", "Love is my religion", czy nasze ulubione - "What happens backstage, stays backstage". Dziewczyny w klimacie "Young Independent" są pewne siebie ("All eyes on me" na czapeczkach) i nie wstydzą się małych grzeszków ("Natural born sinner") :)

Reklama

Młoda marka z Wrocławia zadebiutowała wiosną 2013 roku, ale zdążyła już przekonać do siebie gwiazdy. "Young Independent" noszą m.in.: Aneta Kręglicka i Patrycja Kazadi. Markę zauważył już świat mediów i muzyki: w t-shirtach podczas imprez i programów tv pojawiają się także Anna Ibisz (redaktor naczelna magazynu InStyle) i polska raperka WdoWA. Od niedawna nosimy i my!

Reklama

Ubrania "Young Independent" można kupić w facebookowym sklepie marki. Ceny: 39-59 złotych.
#YoungIndependent

Reklama
Reklama
Reklama