„Wybór należy do ciebie”: inspirująca kampania BOSS na sezon wiosna-lato 2024
„Be Your Own BOSS” to opowieść o życiu w zgodzie ze sobą. W haśle, które głosi BOSS, kryje się przeświadczenie, że wiara w siebie może zaprowadzić nas na szczyt. Marka odwołuje się do niego i tym sezonie, ponownie przyglądając się temu, jak możliwość wyboru czyni z nas panów własnego losu. W kampanii wiosna-lato 2024 dodaje skrzydeł, mobilizując do osiągania swoich celów i wykorzystywania potencjału, który – jak zwraca uwagę BOSS – drzemie w każdym z nas.
W tym artykule:
„The choice is yours”: nowa kampania BOSS z plejadą gwiazd
By zilustrować tę inspirującą historię, marka ponownie zaprosiła do współpracy swoich globalnych ambasadorów, takich jak brytyjska aktorka i wokalistka Suki Waterhouse, południowokoreański aktor Lee Minho i włoski tenisista Matteo Berrettini. Wśród gwiazd biorących udział w kampanii autorstwa Mikaela Janssona znalazły się również nowe twarze – supermodelki Gisele Bündchen i Adwoa Aboah.
BOSS motywuje do życia na własnych zasadach. Marka ponownie zwraca uwagę na to, że warto postępować w zgodzie ze sobą i odważnie sięgać po marzenia. Bohaterowie kampanii są żywym dowodem na to, że każdy z nas może mówić na siebie „BOSS”. Nikt inny nie ma tak dużego wpływu na nasze życie, jak my sami. Codzienne wybory kształtują naszą teraźniejszość i przyszłość. Decydują o tym, czy jesteśmy szczęśliwi.
Kolekcja BOSS na sezon wiosna-lato 2024
Ambasadorowie BOSS mają na sobie projekty, które zostały zaprezentowane na pokazie mody w Miami. Zgodnie z DNA marki pierwsze skrzypce grają tutaj wysokiej jakości tkaniny, wyrafinowana, stonowana kolorystyka i nowoczesne konstrukcje. BOSS na nowo interpretuje klasyczne elementy garderoby, serwując nam kolekcję, na której można polegać 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, niezależnie od okazji.
Marka nie boi się gry między kontrastem gładkie – strukturalne, odkryte – zakryte. W kolekcji wiosna-lato 2024 przeplatają się ze sobą różne tkaniny i odcienie, które tworzą razem spójną całość. Power dressing, znak rozpoznawczy marki BOSS, powraca w wielu mocnych sylwetkach. Gisele Bündchen stanęła przed obiektywem Mikaela Janssona w trzyczęściowym garniturze w odcieniach beżu, a jej koleżanka po fachu, Adwoa Aboah, w zbudowanej warstwowo stylizacji z bermudami w roli głównej. Wśród propozycji dla kobiet dominują ponadczasowe marynarki i kamizelki o kroju oversize, cienkie, dzianinowe swetry z dekoltem w kształcie litery V, obszerne koszule i zmysłowe przezroczystości. Kolekcję uzupełniają elegancka sukienka z szalem, ołówkowa spódnica ze strukturalnej tkaniny, kremowy trencz czy skórzane czółenka z kwadratowym noskiem.
Na mały wybór nie mogą skarżyć się również panowie. W ofercie dla mężczyzn uwagę przykuwa stylowa odzież wierzchnia na czele z ponadczasowym trenczem. Nie zabrakło tu oversize’owych marynarek i dopasowanych do nich spodni o prostym kroju, a także beżowych kamizelek czy camelowych swetrów z okrągłym dekoltem. Kropka nad i? Skórzane buty, które doskonale sprawdzą się w stylizacjach łączących elegancję z nutą luzu.
Nowa kolekcja BOSS jest dostępna na BOSS.com i w sklepach stacjonarnych marki.