Reklama

Za pomocą wszystkich platform Google, Topshop zaprosił internetową publiczność pokazu do wyjątkowej interaktywnej zabawy. Mikrokamery umieszczone w klapach płaszczy i torebek modelek rejestrowały obraz widziany z wybiegu a przekaz był dostępny online dla wszystkich internautów odwiedzających profil marki na Google+.
To jednak nie wszystko. Widzowie podczas interaktywnego pokazu mogli jednocześnie podglądać kulisy z punktu widzenia modelek, kupców i reżyserów wydarzenia, a takę zamówić i kupić elementy kolekcji Topshop Unique, kosmetyki użyte do wizażu i soundtrack! Przeczytajcie szczegóły:

Reklama

* Model cam:
Wybrani modele mieli umieszczone na sobie mikro kamery HD śledzące obraz z wybiegu i przekazujące go online. Dzięki nim Cara Delevigne, Jourdan Dunn, Rosie Tapner oraz Ashleigh Good, przeniosły użytkowników w świat ‘Road to the runway’ - cyfrowego pamiętnika, który prowadził widzów od momentu pierwszej przymiarki aż do chwili wkroczenia na wybieg.
* Topshop tv:
Kanał Topshop na YouTube został specjalnie spersonalizowany, tak aby użytkownicy mogli na bieżąco wyrażać swoje opinie. W dniu pokazu, Topshop za pośrednictwem Google+ i YouTube transmitowało całe wydarzenie, od przybycia na czerwony dywan wszystkich gwiazd aż po sam koniec eventu.
* Be the buyers
Przy współpracy z Google+, Topshop stworzył pierwszą w historii aplikację umożliwiającą fanom wybieranie własnych, ulubionych momentów z pokazu i dzielenie się nimi z innymi użytkownikami. Dzięki tej aplikacji możliwe były też zamówienia i zakupy.

* Be the creative
Wieloosobowego chatu video Goolge, umożliwił widzom zalogowanie się bezpośrednio do kamer w siedzibie Topshop i zadawanie pytań zespołowi projektowemu podczas ostatnich szlifów przed pokazem.

* G+ BOOTH & Interactive Window
Specjalnie zaprojektowany program Google+ do robienia zdjęć, został zainstalowany we flagowym sklepie Topshop na Oxford Street. Fani mogli przymierzyć wybrany przez siebie strój, zrobić sobie zdjęcie i podzielić się nim ze społecznością.

* Mapy Google
Korzystając z technologii mapy Google’s 3D, widz miał wgląd do wnętrza Tanks at Tate Modern oraz miał możliwość obejrzenia przestrzeni dookoła słynnej galerii.

* Gmail
Topshop przesłał maile do milionów zainteresowanych klientów, którzy zarejestrowali się na Topshop.com za pośrednictwem poczty Google wraz z aktualizacją LFW.

Reklama

Przeczytaj więcej o kolekcji Topshop Unique jesień-zima 2013/2014

Reklama
Reklama
Reklama