Wojtek Sokół w kampanii VISTULA ORAZ PROSTO - mamy pierwsze zdjęcia kolekcji i ceny
Streetwear aspiruje, klasyka się inspiruje. VISTULA ORAZ PROSTO to pierwsza takiej skali współpraca na polskim rynku mody. Marka założona przez rapera Wojtka Sokoła została zaproszona do współpracy z naszym największym producentem mody męskiej.
VISTULA ORAZ PROSTO - kolekcja wiosna lato 2019
Pierwszy w kolekcji pokazał się sam Sokół na swoim instagramie. I już wiadomo było, że coś tu się święci. Znamy estetykę Supreme, przyglądaliśmy się też innym zagranicznym markom, które ze streetwearu wchodziły we współpracę z klasyczną modą a nawet domami mody. PROSTO jest na tyle dojrzałym, koncepcyjnie, produkcyjnie i jakościowo brandem, że bez stresu mogło podejść do takiego projektu. Vistula przybyła z pomysłem, projektantem Wojciechem Bednarzem i z potężnym zapleczem krawieckim i handlowym. A także z klientem, do którego zapewne PROSTO nie trafiłoby nigdy, gdyby nie ta kolekcja. Vistula zaś zaczerpnęła od Sokoła i jego "sztruksu" subkulturowy sznyt, a także typografię, na której bazował Bartek Walczak, konstruując naprawdę dobre logo tej kolekcji. Oczywiście streetwear już od dawna nie jest tylko własnością hip-hopu, ale taka wersja mogła się udać tak dobrze tylko połączonymi siłami. Marki przybiły więc sobie piątkę i wypuściły kapsułową linię, która w różnej konfiguracji będzie dostępna zarówno online (przedsprzedaż już ruszyła), jak i stacjonarnie w ofercie obu firm.
W kolekcji przede wszystkim bluzy z bliską streetwearowi typografią (łączącą nawet sposób zapisu obu logotypów). Ale także marynarki, kurtki, płaszcze, t-shirty, a nawet dodatki. VISTULA ORAZ PROSTO ubierze facetów stóp do głów. W cenie od 29,90 zł za skarpetki aż po 1499 zł za garnitur.
W kampanii sfotografowanej przez Mateusza Stankiewicza głównym bohaterem jest sam Sokół. Towarzyszą mu dwaj młodsi koledzy - jeden w typie modeli Goshy Rubchinskiy'ego, drugi bardziej w typie faceta Vistuli (Maks Behr).
Wygląda na to, że kolekcję VISTULA ORAZ PROSTO założą też dziewczyny (tu Maffashion w limitowanej bluzie, którą otrzymali dziennikarze i influencerzy jeszcze przed premierą kolekcji):
1 z 30
Kampania Vistula x Prosto
2 z 30
Kampania Vistula x Prosto
3 z 30
Kampania Vistula x Prosto
4 z 30
Kampania Vistula x Prosto
5 z 30
Kampania Vistula x Prosto
6 z 30
Kampania Vistula x Prosto
7 z 30
Kampania Vistula x Prosto
8 z 30
Kampania Vistula x Prosto
9 z 30
Kampania Vistula x Prosto
10 z 30
Kampania Vistula x Prosto
11 z 30
Kampania Vistula x Prosto
12 z 30
Kampania Vistula x Prosto
13 z 30
Kampania Vistula x Prosto
14 z 30
Kampania Vistula x Prosto
15 z 30
Kampania Vistula x Prosto
16 z 30
Kampania Vistula x Prosto
17 z 30
Kampania Vistula x Prosto
18 z 30
Vistula x Prosto
399,90 zł
19 z 30
Vistula x Prosto
399,90 zł
20 z 30
Vistula x Prosto
399,90 zł
21 z 30
Vistula x Prosto
299,90 zł
22 z 30
Vistula x Prosto
299,90 zł
23 z 30
Vistula x Prosto
199,90 zł
24 z 30
Vistula x Prosto
25 z 30
Vistula x Prosto
299,90 zł
26 z 30
Vistula x Prosto
27 z 30
Vistula x Prosto
28 z 30
Vistula x Prosto
29 z 30
Vistula x Prosto
30 z 30
Vistula x Prosto