WE ARE ONE SOUND. Festiwalowa kolekcja Answear.LAB to kontynuacja opowieści o kobietach
Na czas letnich festiwali marka Answear.LAB przedstawia własną interpretację modowej swobody i radości z letnich dni w najnowszej kolekcji WE ARE ONE SOUND. Stylizacje z tej linii to zaproszenie do celebrowania indywidualności, odważnych wyborów oraz nieskrępowanej ekspresji swojej osobowości. To także wyjątkowa opowieść o kobiecych relacjach i istocie międzypokoleniowego dialogu.
Lato to czas, gdy dźwięki muzyki festiwalowej stają się tłem dla naszych codziennych przygód, a moda nabiera nowego, wyjątkowego znaczenia. Muzyka na żywo ma wyjątkową moc łączenia ludzi, wywołując emocje, potęgując wspólne przeżycia. Moda festiwalowa z kolei daje nam przestrzeń, by pokazać światu swoją osobowość i pasję. W najnowszej kolekcji Answear.LAB oddaje hołd tym wartościom, tworąc unikalne zestawienia, które przywodzą na myśl festiwalową swobodę i radość..
Od Dzikiego Zachodu po bezmiar oceanu
Kolekcja WE ARE ONE SOUND to podróż przez kontrasty i nieoczekiwane połączenia. Sesja zdjęciowa zrealizowana na malowniczej Teneryfie doskonale oddaje klimat inspirowany surowymi przestrzeniami Dzikiego Zachodu oraz dynamiczną, a jednocześnie uspokajającą naturą oceanu.
W kolekcji znajdziemy klasyczne elementy westernowe: skórzane koszule, krótkie ramoneski, frędzle i kowbojskie kapelusze, które zestawione są z morskimi motywami – muszlami, falbanami sieciami rybackimi, czy metalicznymi kolorami i barwami w odcieniach złota, srebra i błękitu. Pozorną surowość Dzikiego Zachodu i jednostajność niekończącej się przestrzeni oceanu przełamują elementy tropikalnego safari w postaci intensywnych nadruków florystycznych.
Jedność w różnorodności
Nazwa kolekcji WE ARE ONE SOUND podkreśla jedność, zrozumienie i wzajemne wsparcie w poszukiwaniu wspólnych wartości. Answear.LAB opiera się na sumie różnych doświadczeń, aby razem budować międzypokoleniowy dialog. Sylwia Jaskulska, główna projektantka Answear.LAB, wyjaśnia, że kolekcja opowiada o dialogu między różnymi pokoleniami kobiet: - Symboliczne przeploty i sznurowania w naszych projektach obrazują więzi i relacje. Kontrastowe zestawienia pokazują, że skrajności mogą doskonale się uzupełniać - mówi Jaskulska. - Kolekcja WE ARE ONE SOUND opowiada o modowej wolności i międzypokoleniowych relacjach, które, mimo różnic, oferują nam tak wiele - dodaje.
Swoboda w wyrażaniu własnej osobowości może być różnie interpretowana przez kobiety, co wyraźnie podkreśla kolekcja WE ARE ONE SOUND. Właśnie dlatego Answear.LAB oferuje szeroką gamę stylów: od perfekcyjnie skrojonych koszulowych sukienek, które swoją strukturą przywodzą na myśl sieci rybackie, po koszule z długimi frędzlami i obszerne spódnice maxi. Elementy modułowej garderoby, takie jak wielofunkcyjne chusty czy koszule drop z możliwością przekształcenia, podkreślają wszechstronność kolekcji.
Letni, festiwalowy klimat oddają materiały użyte w kolekcji WE ARE ONE SOUND . Wśród nich znajdziemy m.in. przezroczystości, które są mocnym trendem tego sezonu, a także lekkie, zwiewne tkaniny - naturalna bawełna, modal i wiskoza. Większość ubrań uszyto w Polsce, a skórzane elementy posiadają certyfikat Leather Working Group, co gwarantuje ich najwyższą jakość.
W kolekcji nie mogło zabraknąć stylowych butów: od ażurowych sandałów, przez krótkie kowbojki, po mule. Dopełnieniem festiwalowych stylizacji jest ręcznie robiona biżuteria- wykonana z naturalnych kamieni szlachetnych, takich jak różowy turmalin, czarny hematyt, złoty piryt, biały koral i zielony amazonit. Każdy z tych kamieni odzwierciedla różnorodność energii niezbędnej do życia.
Agnieszka Pruchnik, brand director Answear.LAB, dodaje: Nadajemy rytm, do którego każda kobieta indywidualnie dobierze dźwięki. Nasza kolekcja WE ARE ONE SOUND celebruje muzykę i jej moc łączenia ludzi. Odzwierciedla także relacje oparte na zrozumieniu i szacunku, budowane przez otwarty dialog. Akceptujemy i podkreślamy różnorodność, dając naszym klientkom wolność wyboru i zachęcając je do eksperymentowania ze swoim stylem.
Dołącz do Answear.LAB na Festiwalu Co Jest Grane 14-15 czerwca 2024 w Warszawie i daj się ponieść brzmieniu międzypokoleniowego dialogu. Odwiedź strefę marki i sprawdź, co tym razem przygotowała dla festiwalowiczów. To już kolejna edycja, w której marka wspiera głos kobiet.
Materiał promocyjny marki Answear.