Nie bój się więc być sobą i słuchać głosu swojego serca. Na Walentynki marka Pinko prezentuje niezwykłą, dynamiczną kampanię, która przełamuje stereotypy związane ze świętem miłości. Bohaterką wideo jest piękna, charyzmatyczna kobieta, która (choć otwarta nowe znajomości), w gruncie rzeczy wolałaby spędzić Walentynki ze swoimi najbliższymi przyjaciółmi, niekoniecznie na randce. Na jej ramieniu widzimy torbę Jolene - w końcu jest to praktyczna i stylowa towarzyszka codziennych przygód.

Jolene jest dostępna w dwóch rozmiarach (mini i klasycznym), a także w dwóch wersjach kolorystycznych: w miękkiej, minimalistycznej skórze Nappa i bardziej wyrazistej wersji malowanej, wzbogaconej metalowymi ćwiekami. Torebka jest ozdobiona paskiem na ramię, metalową sprzączką i stylowym dodatkiem w charakterystycznym kształcie serca.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Gotowa na celebrowanie Walentynek na własnych zasadach?