Projektantka marki YES, Kasia Bukowska, stworzyła kolekcję opartą na okrągłych kształtach, które symbolizują świetlistą energię. Halo to śmiała, radosna i nowoczesna biżuteria niezwykle elegancka, ale i bezpretensjonalna. Inspirowane koncepcją wewnętrznej aureoli kształty symbolizują siłę, która promieniuje od środka, podnosząc pewność siebie, ale także nawiązuje do starożytnego motywu – boskości, oświecenia i ochrony.

Kolekcja Halo to odpowiedź na obecne trendy, odważnych, pełnych ekspresji dodatków, które odgrywają główne role w stylizacjach nowoczesnych kobiet.

Śmiała inspiracja

Biżuteria powstała z fascynacji sztuką włoskiego postmodernistycznego projektanta i architekta. Ettore Sottsass, tworzący w XX wieku, twierdził, że design powinien być zmysłowy i ekscytujący.

Kolekcja Halo jest mocno nacechowana sztuką. W procesie tworzenia towarzyszyła mi myśl o śmiałym podejściu do projektowania – bez ograniczeń, bez konwenansów i bez kompromisów – mówi Kasia Bukowska.

Wg Sottsassa, design powinien być zmysłowy i ekscytujący – taka jest właśnie nowa kolekcja Halo.

Sottsass eksperymentował z wyrazistymi kolorami, fascynującymi formami, a jego sztuka doczekała się miana ikonicznej. Pracował nie tylko jako architekt czy projektant wnętrz, ale stawiał także na wzornictwo przemysłowe, projektował biżuterię, oświetlenie czy urządzenia biurowe. Jednym z kultowych projektów Sottsassa jest maszyna do pisania „Valentine”, która przykuwała oko ogniście czerwonym kolorem, lampa „Tahiti” czy regały „Carlton” czy „Casablanca”. Twórczością artysty inspirowali się projektanci mody – jego wpływy widać w kolekcjach Christiana Diora czy Missoni.

mat. prasowe

Pełnia blasku

Biżuteria Halo to dwa naszyjniki, trzy rodzaje kolczyków – małe i większe formy - bransoletka i pierścionek. Kolekcja została wykonana ze srebra 925. Rodowane srebro olśniewa mroźnym blaskiem i dodaje eleganckiego sznytu, z kolei pozłacane srebro daje efekt wyrazistych i wyrafinowanych dodatków.

Halo to śmiały manifest, w którym prym wiodą nowoczesność i elegancja.

Nowa kolekcja Halo jest dostępna na wyłączność tylko na Zalando. Doskonale wpisuje się w ideę kampanii polskie marki na Zalando, w której celem jest promowanie jakościowych produktów w designie, który wpisuje się w światowe trendy.

mat. prasowe

YES i Zalando łączą siły, aby promować nowe spojrzenie na modę i styl życia. Obie firmy stale rozwijają swoją ofertę, dostosowując się do zmieniających się trendów i oczekiwań klientów. Misja i wizja marki YES: ukierunkowane na tworzenie lepszego świata dla kobiet, idealnie wpisują się w tę współpracę. Marki nie boją się poruszać ważnych tematów, takich jak budowanie społeczności opartej na równości i empatii.

„Współpraca z Zalando daje YES Biżuterii możliwość dotarcia do szerszego grona odbiorców i otwarcia nowych rynków zbytu. Szczególnie istotne jest to w dobie spowolnienia gospodarczego, inflacji i pojawiających się kryzysów” - podsumowuje Piotr Chojnacki Dyrektor sprzedaży YES.

Materiał promocyjny marek YES i Zalando