Veclaim wiosna-lato 2019. Jessica Mercedes zaprezentowała swoją nową kolekcję ubrań
Sukienki z szerokimi bufiastymi rękawami, topy na ramiączkach typu spaghetti i bieliźniane spódnice. Jessica Mercedes w swojej najnowszej kolekcji Veclaim połączyła western, ubrania inspirowane serialem "Seks w wielkim mieście" z kalifornijskim boho vibem.
Jessica Mercedes na swoim insta stories na bieżąco relacjonuje nowe podróże, projekty i współprace. Ostatnio blegerka miała naprawdę dużo na głowie. Wczoraj zaprezentowała najnowszą kampanię Moiess z kostiumami kąpielowymi (zobaczycie ją tutaj>>>), a dziś zorganizowała pierwszy w karierze press day dla dziennikarzy i zaprzyjaźnionych influencerów (w międzyczasie zdążyła jeszcze być na kilku prezentacjach). Chociaż przygotowania wnętrza jej showroomu przy ul. Hożej w Warszawie trwały do późnych godzin nocnych, wszystko się udało. Jessica powitała nas rano w otoczeniu skórzanych vintage sof, roślin, fikuśnych retro lamp i plakatów ze zdjęciami z najnowszej sesji wizerunkowej. Była nawet prowizoryczna ścianka - o tym, jak wyglądała, dowiecie się, zaglądając na nasz instagram @ellepolska.
"Na środku parku narodowego Joshua Tree rozkładasz dywan i tarota, a swoimi stylizacjami cofasz się do lat 70.! Najnowsza kampania marki VECLAIM to połączenie westernu z naturą" - mówi Jess.
W kolekcji znajdziecie 23 elementy: sukienki z marszczeniem w okolicy talii, tuniki ze sznurowaniem, które pozwala regulować długość ubrań, boho mini z bufiastymi szerokimi rękawami - do wyboru w kwiaty albo cętki, satynowe topy i spódnice midi. Kolorystyka? Czerń, karmel, czekoladowy brąz i biel z kroplą karminu. Wszystkie ubrania zostały odszyte z naturalnych materiałów, takich jak bawełna, len czy jedwab.
Z kolei nowa kampania Veclaim wiosna-lato 2019 to historia dziewczyny mieszkającej pomiędzy spirytualnym Joshua Tree, a westernowym miasteczkiem Pioneer Town - dziewczyny, której, jak czytamy dalej w informacji prasowej - "nie nudzi ją samotność na pustyni i która znajdzie przyjemność w czytaniu astrologicznych książek, we wróżeniu z kuli czy obserwowaniu gwiazd". W bohaterkę wcieliła się modelka Nikola Stajszczak (New Age Models), a sfotografował ją Marcin Gąska - młody fotograf współpracujący z Jessicą, autor jej ostatniej analogowej reklamy MOIESS. Mocno edytorialowy "modowy" klimat sesji to z kolei zasługa Eweliny Gralak, która zajęła się stylizacją.
1 z 16
Kampania Veclaim
2 z 16
Kampania Veclaim
3 z 16
Kampania Veclaim
4 z 16
Kampania Veclaim
5 z 16
Kampania Veclaim
6 z 16
Kampania Veclaim
7 z 16
Kampania Veclaim
8 z 16
Kampania Veclaim
9 z 16
Kampania Veclaim
10 z 16
Kampania Veclaim
11 z 16
Kampania Veclaim
12 z 16
Kampania Veclaim
13 z 16
Kampania Veclaim
14 z 16
Kampania Veclaim
15 z 16
Kampania Veclaim
16 z 16
Kampania Veclaim