Reklama

Hyundai stworzył kolekcję ubrań z części samochodowych

Po raz pierwszy zaprezentowana kolekcja Re:Style zadebiutowała w 2019 roku, dzięki ubraniom upcyklingowym. Jak twierdzi marka Hyundai, projektowanie z myślą o przyszłości wymaga zróżnicowanego myślenia i współpracy. W związku z tym po raz kolejny powstała odsłona linii Re:Style. Pomysł na jej stworzenie, idealnie odzwierciedla zaangażowanie marek w dobro środowiska w świecie, gdzie górę wzięło fast fashion. Do produkcji ubrań wykorzystano samochodowe pozostałości, m.in. poduszki powietrzne czy pasy bezpieczeństwa. Aby kolekcja była w pełni komfortowa w noszeniu, użyto również materiały pochodzące z recyklingu oraz bio plastik.

Reklama

Stale zacieśniamy naszą współpracę z różnymi branżami na całym świecie, aby zapoczątkować zrównoważoną przyszłość. Re:Style 2021 jest jedną z nich i mamy nadzieję, że ten projekt będzie punktem centralnym dla młodych konsumentów na całym świecie. Chcemy, aby zrozumieli oni, jaki wpływ na nasze wspólne środowisko ma produkcja z resztek materiałów oraz jak możemy je twórczo i praktycznie ponownie wykorzystać – powiedział Thomas Schemera, global chief marketing officer i head of customer experience division w Hyundai Motor Company.

Reklama

Ubrania ze zużytych części samochodowych. Co znajdziemy w najnowszej kolekcji zaprojektowanej przez markę Hyundai?

Kolekcja 2021 skierowana jest do pokolenia Z, które preferuje „miłą konsumpcję” i towary luksusowe, które nie szkodzą środowisku. W kolekcji Hyundaia, stworzonej we współpracy z firmami L'Eclaireur oraz Boontheshop znajdziemy aż 12 rodzajów produktów. Wśród nich m.in. bluzy, komplety dresowe, krótkie i długie spodnie damskie oraz męskie. Jest to kolekcja limitowana, którą można kupić przez internet lub stacjonarnie w sklepach L'Eclaireur i Boontheshop. Środki ze sprzedaży zostaną wykorzystane na kolejne przedsięwzięcia marek. Jaki jest cel tego projektu? Przede wszystkim wpłynięcie na świadome, uwzględniające dobro środowiska decyzje zakupowe konsumentów. Mimo, że Boontheshop oraz L'Éclaireur to marki zajmujące się wyłącznie ekskluzywnymi produktami modowymi, to jak podaje Hyundai, z radością przyjęły możliwość współpracy, ponieważ wczuwają się w motto Re:Style - „ratowanie planety w dobrym stylu”. Do celów reklamowych powstał również spot, w którym występuje pierwsza na świecie cyfrowa supermodelka Shudu oraz aktorzy Doona Bal i KyoHwan Koo.

Ponownie wykorzystując elementy z produkcji samochodów i przekazując wygenerowane zyski do innych projektów, mamy nadzieję stworzyć zdrowy cykl zrównoważonego rozwoju i w wyjątkowy sposób przyczynić się do ratowania Ziemi – podsumował Michael Hadida, dyrektor generalny L'Eclaireur

Reklama
Reklama
Reklama