Jest jednak druga strona medalu. To co tak chętnie nosimy przez kilka miesięcy potrafi się opatrzeć, a nawet znudzić. Nawet nam! Specjalnie dla was wybrałyśmy cztery trendy, których mamy nadzieję nie oglądać w 2015 roku... Trend, którego mam dość - rzeczy ze sloganami
Statement t-shirts, bluzy ze sloganami, czapki, które delikatnie mówiąc, każą się odczepić w zalotnym stylu \"f*ck you\" ostatnio nadwyrężają moją tolerancję. Ciuchy z bystrymi myślami albo kultowymi sentencjami ostatnio w wypaczony sposób zmutowały i przestały już być urocze/zabawne/inteligentne. Nosi je co druga nastolatka na ulicy z tym większą dumą, im więcej przekleństw zawartych jest w napisie. Ot, współczesny wyraz buntu. Niestety także co druga debiutująca marka streetwear zaczyna biznes od marnej jakości bawełnianych topów z banalnymi lub wulgarnymi hasłami. O ile czapki z napisem \"Bad hair day\" były zabawne i bliskie każdej dziewczynie, o tyle “go f*ck yourself” nie jest już postpunkowe, a raczej obraża towarzystwo, w którym się znajdujemy. Cytując styl marek, które je masowo produkują, powiedziałabym im “do not give a shit”.
Trend, którego mam dość - porwane dżinsy
Zanim ktoś się oburzy od razu wyjaśniam: nie chodzi o pojedyńcze dziury na kolanie, czy udzie, które możemy sami zrobić. Nie przeszkadzają mi też odpowiednio \"poprawione\" już rurki, czy boyfriendy z sieciówki (sama takie noszę!). Niestety, niektórzy fashioniści tak bardzo pragnęli być über, że trochę przesadzili z wycięciami. Jaki jest sens w noszeniu dżinsów, które mogą rozlecieć się na silniejszym wietrze albo podczas biegu do autobusu (szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie tej czynności w spodniach tego typu)? Chcesz być trendy, czy grać włóczykija - oto jest pytanie! A może komuś po prostu omsknęła się ręka z nożyczkami i teraz wszyscy to ślepo kopiują? Zobacz galerię street fashion z porwanymi dżinsami >>
Trend, którego mam dość - szerokie bransoletki
Jakiego trendu mam dość? Zdecydowanie szerokich bransoletek typu \"cuffs\". W 2014 roku lansowali je Celine, Giambattista Valli, Fendi czy Chanel. Takie bransoletki świetnie sprawdzają się na wybiegach i zdjęciach, gorzej z przystosowaniem ich do codziennego stylu. Na kobiecym nadgarstku potrafią wyglądać ciężko i topornie. Ponadto to trend tylko dla bardzo szczupłych dziewczyn. Mój faworyt wśród biżuteryjnych trendów? Cienkie bransoletki, które możemy nosić po kilka naraz a la Olivia Palermo.
Trend, którego mam dość - pop-artowe nadruki
Jeremy Scott przeprowadził rewolucję w domu mody Moschino, a świat fashion pokochał nadruki w nurcie pop. Etykietki proszków do prania, naklejki na ketchup i słoiki kukurydzy pokryły poliestrowe bluzy oraz obcisłe legginsy. Nie widziałam jeszcze nikogo, kto by korzystnie wyglądał w takich „modowych perełkach”, chyba że na…balu przebierańców. Produkty spożywcze zgodne z trendami trawię co najwyżej w wersji od Chanel.
"}}]],"promo":null,"userRatings":{"total":0,"isHalfStar":false},"isSaveable":false,"sponsor":null,"relatedItems":null,"plantOverview":null,"openWebSettings":null,"breadcrumbs":[{"label":"Strona główna","url":"https://www.elle.pl:443"},{"label":"Moda","url":"https://www.elle.pl/moda/"},{"label":"Trendy, których mamy dość"}],"seoMetadata":{"title":"Trendy, których mamy dość","description":"Przez ostatnich kilka miesięcy zobaczyłyśmy niezliczoną ilość t-shirtów z napisami, dziurawe dżinsy, bransoletki w rozmiarze XXL, czy pop art na bluzach. Szczerze mówiąc jesteśmy tym lekko znudzone...","metaTitle":"Trendy których mamy dość","metaDescription":"Przez ostatnich kilka miesięcy zobaczyłyśmy niezliczoną ilość t-shirtów z napisami, dziurawe dżinsy, bransoletki w rozmiarze XXL, czy pop art na bluzach. Szczerze mówiąc jesteśmy tym lekko znudzone...","image":{"@type":"Image","@id":"/v5/.well-known/genid/277653757fca1f9ceda6","crop":[0,0,706,470],"aspectRatio":0.6661290322580645,"height":768,"width":706,"alt":"Trendy, których mamy dość","title":"Trendy, których mamy dość","url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/64/2024/11/trendy-ktorych-mamy-dosc-7e52b3c.jpeg","sourceName":null},"type":"article","robots":"","canonicalUrl":"https://www.elle.pl/moda/trendy-ktorych-mamy-dosc-1/"},"speedCurveLux":{"label":"article","data":{"layout-variant":"headline"}},"pageUrl":"https://www.elle.pl/moda/trendy-ktorych-mamy-dosc-1/","canonicalUrl":"https://www.elle.pl/moda/trendy-ktorych-mamy-dosc-1/","permutiveModel":{"category":["moda"],"subcategory":["article"],"channel":"moda","title":"Trendy, których mamy dość","article":{"id":"120287","description":"Przez ostatnich kilka miesięcy zobaczyłyśmy niezliczoną ilość t-shirtów z napisami, dziurawe dżinsy, bransoletki w rozmiarze XXL, czy pop art na bluzach. Szczerze mówiąc jesteśmy tym lekko znudzone...","type":"article","author":"Ewa Stępień","tags":["trendy"]}},"socialShare":{"platforms":["facebook","whatsapp","email"],"emailSubject":"","emailBody":"","twitterHandle":"","fbAuthorizeCode":"","title":"Trendy%2C%20kt%C3%B3rych%20mamy%20do%C5%9B%C4%87","tweet":"Trendy%2C%20kt%C3%B3rych%20mamy%20do%C5%9B%C4%87","disabled":false,"imageUrl":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/64/2024/11/trendy-ktorych-mamy-dosc-7e52b3c.jpeg","url":"https://www.elle.pl/moda/trendy-ktorych-mamy-dosc-1/"},"schema":{"@context":"https://schema.org","@id":"https://www.elle.pl/moda/trendy-ktorych-mamy-dosc-1/#Article","@type":"Article","description":"Przez ostatnich kilka miesięcy zobaczyłyśmy niezliczoną ilość t-shirtów z napisami, dziurawe dżinsy, bransoletki w rozmiarze XXL, czy pop art na bluzach. Szczerze mówiąc jesteśmy tym lekko znudzone...","image":{"@type":"ImageObject","height":574,"width":768,"url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/64/2024/11/trendy-ktorych-mamy-dosc-7e52b3c.jpeg?resize=768,574"},"mainEntityOfPage":{"@type":"WebPage","@id":"https://www.elle.pl/moda/trendy-ktorych-mamy-dosc-1/"},"name":"Trendy, których mamy dość","url":"https://www.elle.pl/moda/trendy-ktorych-mamy-dosc-1/","author":[{"@type":"Person","name":"Ewa Stępień","url":"https://www.elle.pl/author/ewastepien"}],"dateModified":"2024-11-29T14:04:30+01:00","datePublished":"2014-12-31T07:00:00+01:00","headline":"Trendy, których mamy dość","keywords":"trendy","publisher":{"@type":"Organization","name":"Elle.pl","url":"https://www.elle.pl","logo":{"@type":"ImageObject","height":95,"url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/64/2025/01/cropped-elle-big-ceeeb75-ea93bd3.png?resize=265,95","width":265}},"speakable":{"@type":"SpeakableSpecification","xpath":["/html/head/title","/html/head/meta[@name=\"description\"]/@content"]}},"targeting":{"gtm":{"cat":["moda"],"channel":"moda","format":"standard","pageid":"120287","primary_cat":"moda","subcat":"article","author":"Ewa Stępień","publish_date":"2014-12-31T06:00:00+00:00","template":"article","taxonomies":{"posttag":["trendy"]}},"dfp":{"configuration":"UAT","cat":["moda"],"channel":"moda","format":"standard","pageid":"120287","primary_cat":"moda","subcat":"article","posttag":["trendy"]},"piano":[{"key":"premiumContent","value":false},{"key":"primaryCategory","value":"moda"},{"key":"postType","value":"article"},{"key":"categories","value":["moda"]},{"key":"tags","value":["trendy"]}]},"postPreview":null,"affiliateMessage":null,"image":{"@type":"Image","@id":"/v5/.well-known/genid/277653757fca1f9ceda6","crop":[0,0,706,470],"aspectRatio":0.6661290322580645,"height":768,"width":706,"alt":"Trendy, których mamy dość","title":"Trendy, których mamy dość","url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/64/2024/11/trendy-ktorych-mamy-dosc-7e52b3c.jpeg","sourceName":null},"ediplayer":null,"onnetworkplayer":null,"greenVideo":null,"hideComments":false,"suppression":{"@type":"Suppression","@id":"/v5/.well-known/genid/e91c0e5970818bf1ed8e","disableAboveFooter":false,"disableAdsOnPictures":false,"disableAllAds":false,"disableBelowHeader":false,"disableBurdaffiInText":false,"disableBurdaffiWidgets":false,"disableEdiplayerAds":false,"disableEdiplayerAutoplay":false,"disableEdiplayerInjection":false,"disableEdiplayerPlaylist":false,"disableInTextAds":false,"disableRtbAds":false,"hidePromoLogoInHeader":false},"layout":"headline","taxonomies":[{"@type":"Taxonomy","@id":"/v5/.well-known/genid/830159ef7db1a24ffde9","display":"Kategorie","terms":[{"@type":"Term","@id":"/v5/.well-known/genid/f849fd438b119bead457","slug":"moda","display":"Moda","taxonomy":"category"}]},{"@type":"Taxonomy","@id":"/v5/.well-known/genid/9fed71ac1f854e336c33","display":"Tagi","terms":[{"@type":"Term","@id":"/v5/.well-known/genid/05345478a9ec33c60dd9","slug":"trendy","display":"trendy","taxonomy":"post_tag"}]}],"table":null,"postFormat":"standard","showHeroImageOverlayIcon":false,"gemius":{"id":"ba1LAIbkEGO2uneneI1GGuVDnDQpacwFNxIck7ZWyIn.S7","url":"pro.hit.gemius.pl/gemius.js","parameters":{"content_identifier":"1170222","content_title":"Trendy, których mamy dość","content_type":"article","publication_date":"2014-12-31T06:00:00+00:00","player":1}},"c2cVars":{"contentId":120287,"contentName":"Trendy, których mamy dość","contentType":"ContentArticle","contentUrl":"https://www.elle.pl/moda/trendy-ktorych-mamy-dosc-1/","pageType":"Content","siteCategory":"Elle.pl/Moda","siteCategoryId":null,"siteCategoryName":"Moda","website":"elle-pl"},"relatedEdiPlayer":{"postType":"article","playerType":"related","breadcrumbs":["Moda"],"keywords":["trendy"],"disablePlaylist":false,"disableAds":false,"disableAutoplay":false,"isAdult":false},"sponsorTracking":null,"postMeta":{"client":"elle-pl","schemaId":"https://www.elle.pl/moda/trendy-ktorych-mamy-dosc-1/#Article","entity":"post","source":"search-api","clientId":"120287"},"recommendedCards":null,"adSettings":{"unitName":"/22760503335/elle.pl/","headerBidder":"none","headerBidderUrl":null,"headerBidderTimeout":1500,"adRefresh":{"enabled":true,"excludedOrderIds":[0],"durationInView":20,"percentageInView":50},"targets":{"configuration":["UAT"]},"lazyLoading":{"enabled":false,"renderMarginPercent":1000,"mobileScaling":0},"stitcher":{"disableAllAdvertising":false},"enableAdvertBeforeBodyOfContent":{"article":true,"recipe":false},"nativeAdvertiser":"none","promoPlacementId":"zzOr6smOqIddCn5FrXR1I.LuwJy6EiL5EZtQt6ge7bL.V7","permutiveConfig":{"permutiveProjectId":"","permutiveApiKey":"","permutiveDomain":""}},"currentPage":1,"pockets":{"aboveFooter":[],"articleContentBottom":[],"articleMeta":[],"articleActions":[{"componentId":"savePostButton","props":{}}],"articleBelowContent":[{"componentId":"burdaffi_legal_notice_id","props":{"data":null,"widgetArea":"articleBelowContent"}}],"articleFooter":[{"componentId":"tagCloud","props":{"data":{"taxonomies":["post_tag"]},"widgetArea":"articleFooter"}},{"componentId":"burdaffi_widget_id","props":{"data":{"widgetId":"0dc3cc7c5d6b10e1a61c2b8d70bc2e3e","wrapperCssClass":"ecomm-boxd"},"widgetArea":"articleFooter"}},{"componentId":"dynamicRelatedContent","props":{"data":{"title":"Polecane","limit":16,"showCardLabels":true,"layout":"horizontal","hideOnMobile":false,"smallCardTitles":false,"categories":[],"type":[],"contentType":[],"aspectRatioOverride":"square","hidePublishDateOnCards":true,"hideAuthorNameOnCards":false,"displayCarousel":false},"widgetArea":"articleFooter"}}],"articleSidebar":[{"componentId":"im_carousel_card_widget","props":{"data":{"title":"","categoryLabels":"hide","categories":[],"tags":[],"tagsOperators":"or","articlesType":"","contentType":"","aspectRatioOverride":"portrait","buttonText":"","buttonLink":"","showDescriptions":false,"showAdvertisingCooperationLabel":false,"showSponsorLabel":false,"showDotsNavigation":false,"numberOfCardsToInclude":1,"numberOfCardsToShowInViewport":1,"pinnedContent":[{"position":1,"content":{"source":"search-api","client":"elle-pl","entity":"offer","clientId":"777900"}}]},"widgetArea":"articleSidebar"}},{"componentId":"burdaffi_widget_id","props":{"data":{"widgetId":"ee64d3f94965706d680811ea3f66856a","wrapperCssClass":"ecomm-narrow"},"widgetArea":"articleSidebar"}}],"pageBottom":[{"componentId":"text","props":{"data":{"title":"Legal notice","text":"
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
\r\n
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych.\r\n
Przez ostatnich kilka miesięcy zobaczyłyśmy niezliczoną ilość t-shirtów z napisami, dziurawe dżinsy, bransoletki w rozmiarze XXL, czy pop art na bluzach. Szczerze mówiąc jesteśmy tym lekko znudzone...
Dwa razy do roku z zapartym tchem przyglądamy się nowym kolekcjom od najlepszych projektantów. Co będzie modne w następnym sezonie? To wiemy zanim linie trafią do luksusowych butików oraz sieciówek. Jednak nie wszystko otrzymuje etykietę must have. O tym decyduje ulica, a dokładnie fashionistki, modelki, blogerki oraz it-girls. To właśnie na nich wzorują się inni. Jest jednak druga strona medalu. To co tak chętnie nosimy przez kilka miesięcy potrafi się opatrzeć, a nawet znudzić. Nawet nam! Specjalnie dla was wybrałyśmy cztery trendy, których mamy nadzieję nie oglądać w 2015 roku... Trend, którego mam dość - rzeczy ze sloganami
Reklama
Statement t-shirts, bluzy ze sloganami, czapki, które delikatnie mówiąc, każą się odczepić w zalotnym stylu "f*ck you" ostatnio nadwyrężają moją tolerancję. Ciuchy z bystrymi myślami albo kultowymi sentencjami ostatnio w wypaczony sposób zmutowały i przestały już być urocze/zabawne/inteligentne. Nosi je co druga nastolatka na ulicy z tym większą dumą, im więcej przekleństw zawartych jest w napisie. Ot, współczesny wyraz buntu. Niestety także co druga debiutująca marka streetwear zaczyna biznes od marnej jakości bawełnianych topów z banalnymi lub wulgarnymi hasłami. O ile czapki z napisem "Bad hair day" były zabawne i bliskie każdej dziewczynie, o tyle “go f*ck yourself” nie jest już postpunkowe, a raczej obraża towarzystwo, w którym się znajdujemy. Cytując styl marek, które je masowo produkują, powiedziałabym im “do not give a shit”.
Trend, którego mam dość - porwane dżinsy
Zanim ktoś się oburzy od razu wyjaśniam: nie chodzi o pojedyńcze dziury na kolanie, czy udzie, które możemy sami zrobić. Nie przeszkadzają mi też odpowiednio "poprawione" już rurki, czy boyfriendy z sieciówki (sama takie noszę!). Niestety, niektórzy fashioniści tak bardzo pragnęli być über, że trochę przesadzili z wycięciami. Jaki jest sens w noszeniu dżinsów, które mogą rozlecieć się na silniejszym wietrze albo podczas biegu do autobusu (szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie tej czynności w spodniach tego typu)? Chcesz być trendy, czy grać włóczykija - oto jest pytanie! A może komuś po prostu omsknęła się ręka z nożyczkami i teraz wszyscy to ślepo kopiują? Zobacz galerię street fashion z porwanymi dżinsami >>
Trend, którego mam dość - szerokie bransoletki
Jakiego trendu mam dość? Zdecydowanie szerokich bransoletek typu "cuffs". W 2014 roku lansowali je Celine, Giambattista Valli, Fendi czy Chanel. Takie bransoletki świetnie sprawdzają się na wybiegach i zdjęciach, gorzej z przystosowaniem ich do codziennego stylu. Na kobiecym nadgarstku potrafią wyglądać ciężko i topornie. Ponadto to trend tylko dla bardzo szczupłych dziewczyn. Mój faworyt wśród biżuteryjnych trendów? Cienkie bransoletki, które możemy nosić po kilka naraz a la Olivia Palermo.
Trend, którego mam dość - pop-artowe nadruki
Reklama
Jeremy Scott przeprowadził rewolucję w domu mody Moschino, a świat fashion pokochał nadruki w nurcie pop. Etykietki proszków do prania, naklejki na ketchup i słoiki kukurydzy pokryły poliestrowe bluzy oraz obcisłe legginsy. Nie widziałam jeszcze nikogo, kto by korzystnie wyglądał w takich „modowych perełkach”, chyba że na…balu przebierańców. Produkty spożywcze zgodne z trendami trawię co najwyżej w wersji od Chanel.
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych.