Torebki Chylak: "Nieskórzana Kolekcja"
Coraz więcej mówi się o świadomości w modzie, zrównoważonych działaniach i ekologii. Na fali tego trendu Zofia Chylak postanowiła stworzyć kolekcję nie wykorzystując skór naturalnych. Nie oznacza to jednak, że nagle w butiku przy Koszykowej czy w internetowym sklepie Chylak znajdziecie torebki z poliuretanu. Polska projektantka sięgnęła po szlachetne plecionki tkane z nowoczesnych syntetyków, wełny i bawełnianych sznurków.
Zofia Chylak swoją markę założyła w 2014 roku i niemal od razu osiągnęła spektakularny sukces. Najpierw wszyscy nosili czarna worki jej projektu z efektownymi chwostami, później zachwyciliśmy się pytonowymi shopperami, aż w końcu zapisywałyśmy się na listę oczekujących po torebki-listonszki. To nie żart, żeby zdobyć torebkę Chylak zazwyczaj trzeba poczekać kilka miesięcy. Chętnych jest naprawdę wiele - i to nie tylko z Polski. Na ulicach Paryża, Nowego Jorku czy Londynu na pewno spotkacie dziewczyny z torebką półksiężycem albo klasycznym prostokątem od polskiej projektantki. By się o tym przekonać, wystarczy obejrzeć chociażby zdjęcia street fashion z tygodni mody albo po prostu włączyć instagram. O Chylak pisały już zagraniczne serwisy (m.in. vogue.com), a w 2015 roku Chylak została otrzymała statuetkę Elle Style Award w kategorii „Marka Roku”.
Chociaż torebki Chylak słyną nie tylko ze świetnego wzornictwa, ale także pięknych skór, to projektantka zdecydowała się stworzyć "nieskórzaną kolekcję". Jak sama przyznała, wybór materiałów nie był łatwy. W końcu Chylak zdecydowała się użyć w swoich projektach nowoczesnych syntetyków, wełny oraz bawełnianych sznurków. Wszystkie zostały wyprodukowane na specjalne zamówienie we Włoszech i w Hiszpanii. Na nową kolekcję Chylak składają się cztery nowe modele torebek w dwóch wersjach kolorystycznych: wygodna torebka w kształcie trapezu (mini i maxi), którą można nosić na ramieniu, torebka-nerka oraz mały model w kształcie rogalika wyraźnie nawiązujący do estetyki lat 90. Ceny? Nerka kosztuje 690 zł, torebka Croissant - 890 zł, duży shopper 790/840 zł, a za ten mniejszy zapłacicie 690 zł.
"Nieskórzaną kolekcję" Chylak promuje "Chylak New York Collection". Zdjęcia wizerunkowe wykonał Stanisław Boniecki.
LOOKBOOK:
Zdjęcia: Łukasz Kuś
Włosy: Michał Bielecki
Make-up: Wilson
Modelka: Marta Wieczorek / Modelplus
NEW YORK CAMPAIGN:
Zdjęcia: Stanisław Boniecki
Asystent fotografa: Danny Lim Jeng Jye
Stylizacja: Marcus Cuffie
Make-up: Ayaka Nihei
Włosy: Sirsa Ponciano
Modelka: Ling Ling Chen / Marilyn Agency NY
Casting: Ania Jóźwiak
1 z 30
Kampania Chylak New York Collection
690 zł
2 z 30
Kampania Chylak New York Collection
840 zł
3 z 30
Kampania Chylak New York Collection
890 zł
4 z 30
Kampania Chylak New York Collection
840 zł
5 z 30
Kampania Chylak New York Collection
840 zł
6 z 30
Kampania Chylak New York Collection
690 zł
7 z 30
Kampania Chylak New York Collection
890 zł
8 z 30
Chylak torebki - lookbook
790 zł
9 z 30
Chylak torebki - lookbook
10 z 30
Chylak torebki - lookbook
11 z 30
Chylak torebki - lookbook
12 z 30
Chylak torebki - lookbook
13 z 30
Chylak torebki - lookbook
14 z 30
Chylak torebki - lookbook
15 z 30
Chylak torebki - lookbook
16 z 30
Chylak torebki - lookbook
17 z 30
Chylak torebki - lookbook
18 z 30
Chylak torebki - lookbook
19 z 30
Chylak torebki - lookbook
20 z 30
Chylak torebki - lookbook
21 z 30
Chylak torebki - lookbook
22 z 30
Chylak torebki - lookbook
23 z 30
Chylak torebki - lookbook
24 z 30
Chylak torebki - lookbook
25 z 30
Chylak torebki - lookbook
26 z 30
Chylak torebki - lookbook
27 z 30
Chylak torebki - lookbook
28 z 30
Chylak torebki - lookbook
29 z 30
Chylak torebki - lookbook
30 z 30
Chylak torebki - lookbook