Reklama

Po tym jak Tommy Hilfiger ogłosił światu, że tym razem wybieg TommyNow zawita aż do Chin, nie mogliśmy się doczekać, aż przekonamy się, co tym razem pokaże projektant. Zainspirowany archiwum marki i arktycznymi chłodami oraz przede wszystkim "ikonami jutra" zaprezentował bardzo sportową kolekcję, w której znalazło się jednak miejsce na złoto i cekiny. Zobaczyliśmy krótkie topy, dresowe komplety, czapki z daszkiem, koszule w kratkę, oversize'owe bluzy z kapturem, pełen przegląd okryć wierzchnich (złota kurtka puchowa to nasz hit), ale też nerki, swetry z wielkim napisem Tommy i stalowe garnitury. Całą kolekcję Tommy Hilfiger TommyNow jesień-zima 2018/2019 utrzymano głównie w granatowych, bordowych, zielonych i żółtych kolorach.

Reklama

Czytaj: Dlaczego my też zakochałybyśmy się w Hailey Baldwin?>>

Pokaz, jak zwykle w przypadku TommyNow, był bardzo widowiskowy - odbył się tuż nad wodą z widokiem na szanghajską dzielnicę Pudong. Otworzyły go nowe ambasadorki marki: Hailey Baldwin i Winnie Harlow, a towarzyszyli im nieprzypadkowi modele i modelki, między innymi inżynier, aktor, pisarz, biolożka, break-dancer, stylistka, prezenterka i fotograf. Ich sylwetki przedstawione były w korytarzu prowadzącym na pokaz, gdzie widniało też hasło kolekcji: "Dzisiejszy liderzy są ikonami przyszłości".

Reklama

GALERIA: Wybrane sylwetki z pokazu Tommy Hilfiger TommyNow jesień-zima 2018/2019>>

Reklama
Reklama
Reklama