To ulubiony element biżuterii gwiazd, stylistek i popularnych instagramerek. Jest modny, oryginalny i łatwy w stylizacji
Mogą zastąpić tradycyjne kolczyki albo stworzyć z nimi stylową parę, a nawet kilkuelementowy komplet w grunge'owym klimacie. Stanowią też najłatwiejszy sposób na podkręcenie stylizacji zgodnie z aktualnymi trendami. Mają jeszcze jedną ważną zaletę: można je nosić nawet bez przekutych uszu.

O nausznicach mówiono w branży już zeszłej jesieni. Pojawiły się wtedy na wybiegach (między innymi podczas pokazów Gucci, Alexander McQueen, Lanvin czy Altuzarra) i w ofercie kilku lokalnych brandów autorskich. Dziś uchodzą za jeden z największych hitów biżuteryjnych sezonu i dostępne są... wszędzie. Z jednej strony te minimalistyczne, z drugiej wysadzane kryształkami, perłami lub kolorowymi kamieniami szlachetnymi. W naszym zestawieniu najładniejszych propozycji z aktualnych kolekcji znanych marek znajdą coś dla siebie zarówno miłośniczki prostoty, jak i kochające stylizacyjne eksperymenty maksymalistki.
Pozłacana nausznica Vintage od Ani Kruk
Zakurzone przez lata słowo „vintage” dziś znów jest na topie. Modny stał się handel odzieżą z drugiej ręki (nareszcie!), ale modne są też nowe ubrania i dodatki stylizowane na stare. Estetyka retro wkradła się również do jednej z kolekcji Ani Kruk. W naszym koszyku wylądowała wypatrzona w niej fakturowana nasuznica z pozłacanego srebra inspirowana szkatułkami na biżuterię naszych babć. Jest subtelna, precyzyjnie wykonana i szalenie szykowna.
Nausznica Sasi od Maar
Nową polską markę Maar możecie kojarzyć między innymi z naszych dotychczasowych przeglądów i z Instagrama. A to dlatego, że jej twórcy znają się nie tylko na biżuterii, ale na estetyce w ogóle. Ich barwny profil w sekundę poprawi wam humor. Wśród dodanych w feedzie zdjęć między innymi te z przeskalowaną nausznicą Sasi. To ozdoba, która potrafi stylowo odmienić nawet najbardziej banalny look. Sprawdziłyśmy to na sobie.

Nausznica Green Memories od Berries&Co.
Od kilku sezonów złoto coraz lepiej dogaduje się z mocnym kolorem, a do łask wracają wyraziste kamienie szlachetne. Doskonałą hybrydą tych dwóch dominujących w trendach tendencji jest delikatna nausznica Green Memories od Berries&Co. Do upolowania także w sklepie ELLE.
Nausznica z perełkami z oferty DesignB London
Simone Rocha, Givenchy, Moschino, Jil Sander, Prabal Gurung czy Adeam. To tylko kilka z najważniejszych nazwisk i nazw domów mody, które w swoich kolekcjach na jesień 2020 lansują perły. Na opaskach do włosów, kolczykach, naszyjnikach i bransoletkach. Perły zdobią także nausznicę. Ta z oferty DesignB London wpadła nam w oko na Asos.com.
Duża nausznica Gold z oferty Kopi
Biżuteria projektowana przez Natalię Kopiszkę to chyba najbardziej dziewczyńska propozycja na rynku. Aktorki, stylistki i dziennikarki z branży noszą między innymi słynne naszyjniki „Feminin” i piny odwzorowujące kształt kobiecego ciała. Popularne są też duże, podwójne nausznice dostępne w srebrze i w wersji pozłacanej. Do grona ich fanek należy między innymi Julia Wieniawa.

Nausznica z łańcuszkiem od Sotho
Choć w instagramowej przestrzeni dominują dość subtelne projekty oplatające środkową lub górną część ucha, na sklepowych półkach pojawią się także takie z wiszącym łańcuszkiem i ozdobnym sztyftem. W ofercie Sotho wypatrzyłyśmy taką w pięknym odcieniu różowego złota.
Zestaw nausznic z nowej kolekcji H&M
Zarówno stacjonarnie (przynajmniej póki co), jak i na oficjalnej stronie internetowej szwedzkiej sieciówki dostępnych jest aż 11 zestawów nausznic. Niektóre połączono z pojedynczymi kolczykami, inne ograniczono jedynie do elementów nie wymagających przekutych uszu. Jest tam subtelna klasyka, błysk i dekoracyjny glamour oraz rockowy pazur. Naszą selekcję zamykamy setem w ostatnim z wymienionych stylów. Będzie pasować nie tylko do ulubionej skórzanej ramoneski. Cena? Niecałe 20 zł.
