To najbardziej rozchwytywany model torebki ostatnich tygodni. Jego notowania poszybowały w górę po premierze drugiego sezonu „And Just Like That”
Na wstępie sprostujemy – tak naprawdę „to nie torebka, to bagietka!”. Kultowa kwestia wykrzyczana przez Carrie Bradshaw w 2000 roku wywoła w branży mody spore zamieszanie. 23 lata po emisji siedemnastego odcinka trzeciego sezonu „Seksu w wielkim mieście” , kiedy na ekrany powróciła i sama Carrie, i jej ukochana Baguette Bag, zainteresowanie internautów tym modelem znów poszybowało w górę. Ilość wyszukiwani na frazę „baguette bag” wzrosła aż o – nie bagatela – 170%.
I tak po prostu, znów marzymy o ninetiesowych bagietkach – donoszą analitycy współpracujący z marką Boohoo. Wyspecjalizowana grupa ekspertów zbadała, jakie frazy królują teraz w wyszukiwarce Google, na Pintereście i na Tik Toku, a wyciągnięte przez nich wnioski nie pozostawiają wątpliwości. Emisja drugiej części „And Just Like That”, spin-offu kultowego serialu o 4 stylowych przyjaciółkach z Nowego Jorku, zawładnęła internetem. Stylizacyjne wybory Carrie, Mirnady i Charlotte wyraźnie przekładają się na modele, kroje i kolory ubrań, butów oraz dodatków, których szukamy na zakupach.
Wg przedstawionego przez Journo Research raportu znów rozglądamy się między innymi za niebieskimi szpilkami Manolo Blahnika nawiązującymi do wyjętych z dna szafy pantofelków ślubnych Bradshaw i wciąż budzącą kontrowersje panterką.
Leopard print miał swój wielki moment w drugim odcinku drugiego sezonu „And Just Like That”, kiedy to nowa bohaterka, Seema, wystąpiła w nim ubrana od stóp do głów. Lamparcie cętki zaczęły wtedy zyskiwać na popularności na Tik Toku. Filmiki opatrzone najpopularniejszym hasztagiem krążącym wokół tematu wzoru w panterkę wyświetlono ponad 402,5 miliona razy.
Najwięcej zyskuje jednak torebka-bagietka.
Zaprojektowany w 1997 roku przez Silvię Venturini Fendi model o charakterystycznie wydłużonej formie i krótkim pasku do ściskania pod pachą zasłynął jako ulubieniec w szafie Carrie Bradshaw i otrzymał status pierwszej oficjalnej it-bag. Nic więc dziwnego, że hitowa Baguette Bag powróciła także w kontynuacji kultowej serii. Sławna felietonistka występuje z taką na przykład w trzecim odcinku drugiego sezonu. Jasnoróżowa torebka z limitowanej edycji stworzonej specjalnie na potrzeby serialu przez Fendi i Sarah Jessikę Parker sprawiła, że zainteresowanie internautów hitowym dodatkiem przełomu lat 90. i 00. wzrosło aż o 170%.
I dobrze! Torebka tego typu jest niezwykle efektowna i bardzo uniwersalna. Pasuje do wszystkiego – dogada się zarówno z wyrazistym błyskiem w klimacie estetyki Y2K, jak i wyważonym, eleganckim minimalem. Poniżej kilka kilka konkretnych projektów z aktualnej oferty znanych marek, które zawróciły w głowie całej naszej redakcji: