Nowa kampania marki Elisabetta Franchi na sezon jesień-zima 2024
„THE Campaign” podsumowuje i podnosi tożsamość i wartości marki, uchwyca i podkreśla esencję współczesnych kobiet.
„Ta kampania jest ostatecznym ucieleśnieniem naszej wizji kobiecości” — stwierdza Elisabetta Franchi – „W ramach 'THE Campaign' chcieliśmy stworzyć arcydzieło, które w najwyższym stopniu reprezentuje to, co uosabia nasza marka: siłę, elegancję i determinację. Pracowaliśmy nad zdefiniowaniem syntezy ewolucji marki i dzięki niezwykłemu talentowi duetu fotograficznego Luigi i Iango, i w połączeniu z kreatywnym kierownictwem Carine Roitfeld, udało nam się wznieść tę wizję na jeszcze wyższy poziom”.
Taylor Hill, międzynarodowa top modelka i aktywistka na rzecz praw zwierząt, jest niekwestionowaną ikoną współczesnej mody. Wybrana jako bohaterka zdjęć zrobionych przez Luigiego i Iango w Paryżu, pod kierownictwem kreatywnym Carine Roitfeld, uosabia wizję kobiet Elisabetta Franchi: silnych, nigdy nie pobłażliwych, dumnych i odważnych.
Zainspirowana stylistycznymi kodami kolekcji jesień-zima 2024, która czerpie inspirację z mundurów, kampania celebruje kontrasty między męskością i kobiecością, podkreślając równowagę między zmysłowością a rygorem.
Materiał promocyjny Elisabetta Franchi