Reklama

Wydarzenie zorganizowano w Weronie, gdzie mieści się siedziba grupy Calzedonia, do której należy marka. Do Włoch ściągnęły setki dziennikarzy i blogerek z całego świata a także top modelki i tancerze, którzy swoją choreografią zamienili pokaz TEZENIS w nowoczesny musical.

Reklama

Obok wybiegu stanęła ogromna strefa "Fashion gallery", gdzie przed samym show można było obejrzeć wyeksponowaną instagramowo nową kolekcję marki. To tu pojawił się prawdziwy dinner bar inspirowany kultową siecią Mel's Drive-In, tu wjechały retro kabriolety a w specjalnych maszynach można było zrobić sobie watę cukrową i popcorn.

Podczas samego pokazu została zaprezentowana cała kolekcja strojów kąpielowych połączona z fluorescencyjnymi akcesoriami, a także denimem. Wśród kostiumów też pełna California - skąpe bikini, seksowne kostiumy jednoczęściowe i modne od wielu dekad staniki - opaski bondeau. Wszystko w multikolorowe wzory - paski, kwiaty, owoce a także popowe kolor bloki.

Reklama

To wszystko miały na sobie top modelki, których twarz znamy z Instagrama (śledzą je miliony obserwatorów!) i z najważniejszych tygodni mody. Udało nam się wypatrzyć między innymi Stefanie Giensinger, Sharam Diniz, Brunę Liri, Josie Conseco i Polkę - Darię Miko. O makijaż modelek zadbała firma MAC Cosmetics na czele z Michele Magnani Global Senior Artist, a za stylizację włosów odpowiadał team Giovanniego Iovino, Global Creative Director marki COTRIL.

Reklama
Reklama
Reklama