Ten jeden element łączy zdjęcia wielu popularnych influencerek. Chodzi o projekt z oferty lubianej polskiej marki
Dynamiczny rozwój social mediów zafundował branży mody solidne przetasowanie. Trendy rodzą się już nie tylko na wybiegach, ale też na Tik Toku czy Instagramie. Dziś bierzemy pod lupę jeden z nich. Założymy się, że widziałyście go w swoim feedzie nie raz.
Mowa o body, z którego polska marka bieliźniana Undress Code uczyniła swój znak rozpoznawczy. Ale od początku, status bestsellera charakterystycznych projektów z weluru i prześwitującej siateczki nie byłby możliwy gdyby nie dokonany na przestrzeni ostatniego roku zwrot ku funkcjonalnej wygodzie, w której najważniejszą rolę odgrywają dotąd nieco przykurzone basiki. I dobrze! Mocno się już za nimi stęskniłyśmy.
Body: wielki powrót klasyka
Zaczęło się od obcisłego stroju gimnastycznego zarezerwowanego dla cyrkowców i baletmistrzów, a skończyło na stylizacyjnej klasyce, którą dziś w swojej szafie ma prawie każda kobieta. Po drodze były między innymi eightiesowe aerobiki w jaskrawych odcieniach neonów, „Dirty Dancing” i kultowa reklama Pepsi z Cindy Crawford w roli głównej. Śmiało można by więc nazwać body zapomnianym celebrytą świata mody, który dostał kolejną szansę na zrobienie zawrotnej kariery w branży. Do jego rosnącego sukcesu przyczyniło się sporo wielkich nazwisk.
Jednoczęściowe kombinezony z odciętymi nogawkami widziałyśmy na wybiegach podczas pokazów marek Mugler, Jacquemus, David Koma i Marine Serre. Do łask przywróciły je także polskie marki marki autorskie, a jedną z nich jest właśnie założone przez Izabelę Godlewską Undress Code.
Body Undress Code na Instagramie
Nawet jeśli (jakimś cudem) nie kojarzycie samej nazwy, z pewnością nie raz rzuciły wam się w oczy ich projekty. A to dlatego, że w gronie fanek body z oferty Undress Code wymienić można sporo polskich i zagranicznych influencerek, stylistek czy gwiazd. To tylko kilka z nich:
Julia Wieniawa, Gosia Boy, Cyrielle Joelle, Taylor LaShae Zosia Ślotała-Haidar, Kate Zacharzewska, Natalia Kopiszka, Weronika Spyrka, Paloma Zochowska, Negin Mirsalehi, Katarzyna Tutak, Jeanne Ducourau... I tak mogłybyśmy wymieniać jeszcze długo, bo na punkcie ultrazmysłowych, a przy tym niezwykle funkcjonalnych body tej marki oszalały tysiące dziewczyn z całego świata. I wcale im się dziwimy! Wśród najpopularniejszych modeli te z golfem oraz te ozdobione charakterystyczną welurową aplikacją w okolicach dekoltu. Jak je stylizować? W duecie z ulubionymi jeansami, spódnicą typu bias, skórzanymi kulotami, garniturowymi spodniami o szerokich nogawkach albo... cóż, po prostu solo. Na zakupy zapraszamy poniżej, do sklepu ELLE: