Taylor Swift zachwyca w zmysłowym body polskiej marki, na punkcie którego oszalały Swifties. "Jej stylista sam znalazł naszą markę. To dla nas ogromne wyróżnienie"
Taylor Swift dołączyła do grona fanek polskich marek. Piosenkarka na randkę ze swoim chłopakiem, Travisem Kelce, wybrała zmysłowe body Undress Code, na którego punkcie momentalnie oszalały jej fanki, czyli tzw. Swifties. Radzimy spieszyć się z jego zakupem, gdyż "efekt Taylor" zaczął już działać i wkrótce będzie ciężko dostępne.
Taylor Swift w transparentnym body Undress Code
Taylor Swift to kolejna gwiazda światowego formatu, która zakochała się w projektach polskich marek. Rodzime brandy zostały dotychczas docenione mi.in przez Jennifer Lopez, Elsę Hosk, Kelly Rutherford czy Hailey Bieber. Wybór twórczyni hitu "Shake it off" padł na zmysłowe, transparentne body No Promises od Undress Code - marki, która zaledwie kilka dni temu zdobyła statuetkę w plebiscycie ELLE Style Awards 2024.
Body No Promises to ultrakobiecy model z siateczki, który balansuje na granicy elegancji i zmysłowości. Taylor połączyła je z podkreślającymi figurę szortami, oversizową marynarką oraz kozakami na obcasie, tworząc seksowny total look w czarnym kolorze.
Podobnie jak w przypadku Kate Middleton i Meghan Markle, wszystko, co włoży Taylor Swift, momentalnie się wyprzedaje. Tak było w przypadku pierścionka z numerem 87, który miała na sobie podczas jednego z meczów Travisa Kelce, czy viralowej czerwonej kurtki, zaprojektowanej przez Kristin Juszczyk. Wszystko wskazuje na to, że "efekt Taylor" właśnie podkręcił modowy szał na Undress Code. Pod postem ze stylizacją gwiazdy, opublikowanym na profilu @taylorswiftstyled, posypała się lawina komentarzy, a Swifties masowo wykupują body polskiej marki: "Nigdy nie kupiłem czegoś tak szybko, jak tego body", "Chyba kupiłam właśnie najcudowniejsze body jakie kiedykolwiek widziałam" - to tylko kilka z nich.
Undress Code to marka roku nagrodzona w konkursie ELLE Style Awards 2024
Choć brand Undress Code jest już doskonale znany i ceniony na rodzimym rynku (świadczy o tym zdobyta kilka dni temu statuetka ELLE Style Awards dla marki roku), wsparcie Taylor Swift bez wątpienia otworzy przed nim nowe możliwości. Katarzyna Buczek, PR managerka marki, zdradziła nam, że nie była to zaplanowana współpraca:
Na pewno byliśmy bardzo zaskoczeni, że Taylor wybrała nasze body. Jej stylista sam znalazł naszą markę. Nie jest to absolutnie żadna zaplanowana akcja i nie próbowaliśmy zdobyć do niej kontaktu w żaden sposób. To dla nas przemiła niespodzianka i cieszymy się, że aż tak przypadliśmy jej do gustu! To ogromne wyróżnienie, szczególnie dlatego, iż stało się to dzień po tym, jak otrzymaliśmy statuetkę ELLE Style Awards 2024 dla marki roku. Utwierdziło nas to w przekonaniu, że polskie marki mogą robić naprawdę super rzeczy na światowym poziomie.
Co ciekawe, dokładnie takie samo body miała na sobie Iga Świątek w kampanii Lancome. Czy to właśnie ona była inspiracją dla Taylor? Być może! Gratulujemy Undress Code tak wielkiego sukcesu i z niecierpliwością czekamy na kolejne stylizacje Taylor Swift z ubraniami polskich marek.