Taką biżuterię nosi Gen Z. W nowej kampanii popularnej marki prezentuje ją jedna z największych gwiazd TikToka
O generacji Z napisano już wszystko. A oni chcą definiować się sami. To pokolenie indywidualistów, którzy równie mocno angażują się w problemy społeczne i ekologiczne, co w kreowanie własnego wizerunku w sieci. W wyrażaniu siebie wspiera ich moda – śmiała, ekspresyjna i wysoce spersonalizowana. Taka jest nowa kolekcja Pandora ME, której twarzami zostały m.in. Tiktokerka Addison Rae oraz piosenkarka Charlie XCX.
- Pandora w ELLE
Od pełnych symboliki projektów po kampanię promocyjną z udziałem gwiazd mediów społecznościowych – Pandora stworzyła wyjątkową kolekcję dedykowaną Gen Z. Na plan zdjęciowy utrzymany w różowych barwach weszła Addison Rae, dwudziestolatka bijąca rekordy popularności na TikToku. Muzycznym motywem przewodnim kampanii został utwór „Sweat” angielskiej piosenkarki Charlie XCX. Jednak nawet znane twarze z 84 milionami obserwujących na koncie nie przyćmią największej wartości kolekcji Pandora ME, którą bez wątpienia jest pochwała różnorodności i kreatywności.
Czym kolekcja Pandora ME skradnie serca najmłodszych klientów (i nie tylko ich)? Nieograniczonymi możliwościami stylizacji! Duży wybór wymiennych elementów sprawi, że biżuteria dostosuje się do Twojego stylu, osobowości i wyznawanych wartości.
Poznaj wszystkie elementy kolekcji Pandora ME
Pandora nie rezygnuje z charakterystycznych dla siebie charmsów. Zawieszki i medaliony z kolekcji dedykowanej Gen Z zawierają motywy anielskich skrzydeł, błyskawicy, płonącego serca czy tęczowego symbolu girl pride. Jedne modele zdobione są kolorową emalią i wysadzane cyrkoniami, inne zachowują minimalistyczny charakter.
Dodatkowe możliwości personalizacji oferują ogniwa. W ofercie znalazły się propozycje wykonane z matowej ceramiki i srebra wykończonego elektryzująco błękitną emalią. W metalu zapisano słowa niosące za sobą pozytywny przekaz i pomagające wyrażać osobowość.
Biżuteria dostępna jest w odcieniach różowego złota, polerowanego srebra i grafitowego rutenu. Bazą dla elementów stylizacyjnych są łańcuchowe bransoletki i naszyjniki o dużych ogniwach, geometryczne kolczyki i pierścionki. Produkty można dowolnie ze sobą zestawiać przy pomocy wygodnych łączników. Dzięki temu biżuteria doskonale dopasuje się do nastroju i okazji!
Niewyczerpane możliwości personalizacji są sposobem na samopoznanie i wyrażenie siebie
Weź udział w konkursie #123PandoraME
Pandora przygotowała konkurs, w którym możecie wygrać voucher do sklepu internetowego i wzbogacić swoją kolekcję biżuterii o nowe elementy! Skorzystaj z dedykowanego efektu w aplikacji TikTok i pokaż, co Ci w duszy gra. Pamiętaj, aby oznaczyć nagranie oznacz hashtagiem #123PandoraME. Konkurs wystartował 19 października.
1 z 7
Pandora
2 z 7
Pandora
3 z 7
Pandora
4 z 7
Pandora
5 z 7
Pandora
6 z 7
Pandora
7 z 7
Pandora