Reklama

Jeansy, które znajdziecie w ofercie brandu na jesień i zimę 2019/2020 mają delikatne przetarcia albo marmurkowe nadruki, są wykonane z grubego denimu (ale dzięki małej domieszce elastanu, świetnie się je nosi). Dodatkowo zespół projektowy marki pokusił się o stworzenie nowych wersji uniseksowych kurtek, denimowych katan, sztruksowych spodni i koszul oraz swetrów z warkoczowym splotem. Wszystko uzupełniają świetne jakościowo dodatki - paski, nakrycia głowy i skórzane buty.

Reklama

Noście ubrania Big Star w klimacie rodem z seriali z lat 90. - z ciężkim obuwiem, w monochromatycznych denimowych total lookach albo zestawcie je z wyrazistymi trendowymi akcentami, np. kolorową torebką-nerką czy neonowym golfem.

Nową kolekcję Big Star promuje świetna kampania, także utrzymana w najntisowym klimacie. Zdjęcia autorstwa Łukasza Pukowca powstawały w studio i w plenerze (backstage sesji mogliście zobaczyć na naszym instagramie @ellepolska). Przed obiektywem jednego z najlepszych młodych fotografów stanęli modele i modelki o zupełnie różnych typach urody i z wyrazistą osobowością.

"Styl normocore, który w nowym sezonie lansuje BIG STAR, to manifest autentyczności. Moda, którą tworzy marka, nie ma terminu ważności i dobrze wygląda na wszystkich pokoleniach. Ubiera a nie przebiera. To dlatego w nowej kampanii BIG STAR zobaczycie modeli i modelki w różnym wieku, o różnych typach urody (m.in. ulubieńca Demny Gvasalii – Steve Morell znanego z awangardowych sesji Balenciagi)" - czytamy w informacji prasowej.

Reklama

Fotograf: Łukasz Pukowiec | LAF
(FILM) Reżyser i operator: Hasenien Dousery @haseniendousery
Modele: Nancy Topko | AS Management, Ola Kursa | EC Management, Steve | IZAIO Management, Nikodem | AS Managemen, Antoni Jankiewicz | Mode Models
Styizacja: Janek Kryszczak | Art Faces
Włosy i make up: Aneta Kostrzewa | Ilike Photo
Wideo Hasenien Dousery

Reklama
Reklama
Reklama