Ta torebka jest hitem wśród blogerek, stylistek i dziennikarek mody. Podobne wypatrzyłyśmy w aktualnej ofercie sieciówek i polskich marek
Najbardziej pożądana torebka sezonu nie jest torebką? Zgodnie z oryginalną nazwą – w zależności od tłumaczenia – mówi się o niej jako o worku lub sakiewce. Wzór inspirowany modelem, dla którego głowę straciła cała branża jest teraz dostępny w ofercie kilku polskich marek i wielu popularnych sieciówek. Część z nich czeka w zakładce „sale”.
The Pouch Bag to flagowy projekt Daniela Lee, 36-letniego Brytyjczyka, który jako dyrektor kreatywny sprawił, że włoski dom mody Bottega Veneta znowu jest hot, a o dodatkach zaprojektowanych w jego atelier marzy każda infuencerka, stylistka i redaktorka mody. Zapomnianą przez lata markę wprowadził w nową erę. Erę cyfrową, rządzoną przez Instagram, Tik Tok i wrzucane do sieci zdjęcia street fashion.
Jak informuje Business of Fashion, w pierwszej połowie 2019 roku (przypomnijmy, że zarządzające stanowiska Lee zajmuje w BV od lipca 2018), dotychczas pozostawiająca wiele do życzenia sprzedaż marki osiągnęła poziom prawie 1,3 mld USD (według kursu walutowego). Za jeden z najważniejszych czynników sukcesu uważa się właśnie miękką Pouch bag, na punkcie której z miejsca oszalały wszystkie dziewczyny z branży.
Ten projekt to oczko w głowie Lee. Torebka miała być fotogeniczna oraz klasyczna i wyjątkowa jednocześnie. Miała wyróżniać się nie krzykliwym logo, a rozpoznawalnym na pierwszy rzut oka designem.
Cóż, jak pokazały następne miesięcy, plan udało się zrealizować w więcej niż 100%. Pouch bag znacznie przyczyniła się do wyraźnego wzrostu zarobków firmy i wylądowała na 5 miejscu najbardziej pożądanych ubrań, butów i dodatków drugiego kwartału 2019 roku wg rankingu międzynarodowej platformy Lyst. Od tej pory podstawowy wzór doczekał się kilkun wersji, wśród których odsłona mini, miękka torebka udająca słynną bagietkę, model ozdobiony długimi frędzlami oraz najmodniejsza w sezonie wiosna-lato 2020 Chain Pouch z grubym łańcuchem w kolorze złota zamiast tradycyjnego paska. Wszystkie są dostępne w przynajmniej 10 kolorach. Ceny? Wahają się między 475 EUR (ok. 2115 zł) a 7560 EUR (33670 zł). Sporo. Na przeciw wychodzą jednak polscy twórcy i producenci popularnych sieciówek. W ich ofercie znalazłyśmy kilka modeli wyraźnie zainspirowanych bestsellerem Bottega Veneta:
Cloud od Mako
Nazwa „Cloud” nie jest tutaj przypadkowa. Miękki jak chmurka worek od Mako możecie kupić w brązie, czerni, bieli lub beżu. Z łańcuszkiem lub skórzanym paskiem.
Saona z Mango
Moda, klasyka i fantazyjny detal. Torebka Saona z Mango ma to wszystko.
P.S. Jest teraz przeceniona o 50 zł.
Model mini z Reserved
A teraz coś dla wszystkich miłośniczek akcesoriów w rozmiarze XS. Miękka portmonetka na cienkim jak pasku na ramię to propozycja z nowej kolekcji Reserved.
Czytaj też: Torebka worek: stylowy model (nie tylko) na lato, który zostanie z wami na dłużej
Skórzana „poduszka” z Zary
Przeceniony o 40% model z Zary to najbliższy odpowiednik pierwowzoru. Dzięki funkcjonalnemu zapięciu na bigiel w kolorze złota wszystkie wrzucone do środka rzeczy będą bezpieczne.
Sprawdź też: 4 pożądane elementy garderoby inspirowane projektami Bottega Veneta, o których marzą wszystkie influencerki