Reklama

Hasłem wyznaczającym rytm najnowszej kampanii Triples okazuje się uniwersalizm. Uniwersalne są tutaj fasony, wzory i kolory. Zwiewny oversize uzupełniają bardzo kobiece detale, a paleta barw zaprojektowana zostało tak, aby robić za podstawę letniej garderoby kapsułowej: dominuje biel, czerń, militarne khaki i błękit w odcieniu nieba.

Reklama

„Sukienka na co dzień, na popołudniowe zwiedzanie miasta czy romantyczną kolację? Dla nas to ten sam model, który za pomocą dodatków czy butów, wystylizujemy na różne okazje. Wierzymy w moc klasyki, dlatego na ten sezon proponujemy naszym klientkom sukienki, które dopasowują się do ciała, z gumkami w rękawach oraz w talii.” - mówi Aleksandra Kasprowiak, jedna z założycielek marki Triples.

Na uwagę zasługują tu także materiały. W składach luźnych koszul, sukienek i najmodniejszych w tym sezonie setów znajdziemy między innymi włoską bawełnę najwyższej jakości, naturalną wiskozę z certyfikatem ECOVERO czy niezastąpiony w upały len.

Skrupulatnie przemyślane projekty, w połączeniu z wysokogatunkowymi tkaninami sprowadzanymi z całej Europy oraz ponadczasową kolorystyką sprawiają, że ubrania Triples nigdy nie wychodzą z mody.

„Naszym hitem jest zdecydowanie kombinezon Layla, który z zewnątrz wygląda jak sukienka. Nie rozstajemy się z dekoltem V czy rozcięciem na nodze. Musi być wygodnie, a przy tym lekko i romantycznie” - czytamy w informacji prasowej.

Reklama

Ten i wszystkie pozostałe elementy kolekcji na lato 2021 sfotografowano na tle urzekających krajobrazów RPA. Ostrzegamy, to sesja, która sprawi, że zaczniecie odliczać godziny do planowanych wakacji.

Reklama
Reklama
Reklama