Reklama

Jakub Józef Orliński twarzą nowej lifestyle'owej marki

Jakub Józef Orliński jest polskim artystą wielu talentów, któremu moda nie jest obca. Znany i ceniony śpiewak operowy, odnosił także sukcesy taneczne oraz niejednokrotnie mogliśmy oglądać go w roli modela czy akrobaty. Nie jest więc zaskoczeniem, że jednego dnia widzimy go w garniturze, a innym razem w popularnych sneakersach. Znakomicie łączy nowoczesność z pełnym oddania śpiewaniem muzyki baroku Vivaldiego i Haendla. Dodatkowo ten kontratenor, który daje koncerty na całym świecie, z upodobaniem tańczy breakdance. Ma też mocne postanowienie popularyzacji muzyki klasycznej, jak mówi w wywiadzie dla magazynu ELLE. Orliński był też bohaterem naszej digitalowej okładki w numerze z czerwca zeszłego roku.

Reklama

„Dzięki mediom społecznościowym mogę pokazać, że klasyka jest świetna. W końcu modnie jest być otwartym, tolerancyjnym. To dotyczy też muzyki."

To bardzo ciekawy i odważny wybór dla marki PRM, ale również wyjątkowy. Tutaj za twarzą marki stoją również dobre wartości, które warto celebrować.

Jakub Józef Orliński
Lola Banet

PRM co to za marka?

PRM jest nowym konceptem, w którym mieszają się luksus ze stylem ulicznym, a kultura popularna splata się z tą niszową. Ten multibrand ma w ofercie zarówno najnowsze modele sneakersów jak i np. akcesoria Marni czy Maison Margiela.

Inne marki dostępne w PRM to między innymi Rick Owens, Kenzo, A Bathing Ape, Human Made, Filling Pieces, Fiorucci, Carhartt, Common Projects, Maison Mihara Yasuhiro, adidas Originals, New Balance czy, po raz pierwszy w Polsce, Sporty&Rich.

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama