Jakub Józef Orliński twarzą nowej marki PRM, czyli jak kontratenor zdobywa branżę mody
PRM to zupełnie nowa marka na polskim rynku, która łączy tzw. high-end z miejskim stylem i ma miksować modę z kulturą. Nie dziwi więc fakt, że twarzą pierwszej kampanii PRM został Jakub Józef Orliński kontratenor i jeden z najbardziej stylowych artystów młodego pokolenia.
- ELLE
Jakub Józef Orliński twarzą nowej lifestyle'owej marki
Jakub Józef Orliński jest polskim artystą wielu talentów, któremu moda nie jest obca. Znany i ceniony śpiewak operowy, odnosił także sukcesy taneczne oraz niejednokrotnie mogliśmy oglądać go w roli modela czy akrobaty. Nie jest więc zaskoczeniem, że jednego dnia widzimy go w garniturze, a innym razem w popularnych sneakersach. Znakomicie łączy nowoczesność z pełnym oddania śpiewaniem muzyki baroku Vivaldiego i Haendla. Dodatkowo ten kontratenor, który daje koncerty na całym świecie, z upodobaniem tańczy breakdance. Ma też mocne postanowienie popularyzacji muzyki klasycznej, jak mówi w wywiadzie dla magazynu ELLE. Orliński był też bohaterem naszej digitalowej okładki w numerze z czerwca zeszłego roku.
„Dzięki mediom społecznościowym mogę pokazać, że klasyka jest świetna. W końcu modnie jest być otwartym, tolerancyjnym. To dotyczy też muzyki."
To bardzo ciekawy i odważny wybór dla marki PRM, ale również wyjątkowy. Tutaj za twarzą marki stoją również dobre wartości, które warto celebrować.
PRM co to za marka?
PRM jest nowym konceptem, w którym mieszają się luksus ze stylem ulicznym, a kultura popularna splata się z tą niszową. Ten multibrand ma w ofercie zarówno najnowsze modele sneakersów jak i np. akcesoria Marni czy Maison Margiela.
Inne marki dostępne w PRM to między innymi Rick Owens, Kenzo, A Bathing Ape, Human Made, Filling Pieces, Fiorucci, Carhartt, Common Projects, Maison Mihara Yasuhiro, adidas Originals, New Balance czy, po raz pierwszy w Polsce, Sporty&Rich.
1 z 2
Jakub Józef Orliński dla PRM
2 z 2
Jakub Józef Orliński dla PRM