Solar ma 30 lat. Dziś marka łączy pokolenia kochające modę
Solar powstał chwilę po podróży jego założycieli do Indii. Pomysł na markę wprowadzili oni w życie w 1989 roku, postanawiając, że chcą ubrać Polki bez kompleksów, w piękne rzeczy inspirowane trendami i dalekimi wyprawami. Maria Pyzio, współzałożycielka Solar, Daleki Wschód znała wcześniej tylko z książek. Gdy pierwszy raz dotarła do Indii, z miejsca zakochała się w lokalnych bawełnach i jedwabiach. Wkrótce ze wspólnikami sprowadzali już do Polski ubrania z Delhi, a potem z Hongkongu.
- ELLE
Mamy dzisiejszych dwudziesto- i trzydziestolatek to właśnie w Solar kupowały ubrania z tych światowych zdobyczy. Marka od samego początku ośmielała kobiety do noszenia wzorów i zdecydowanych kolorów, których na rynku po prostu brakowało. Pierwsze klientki dziś zjawiają się w sklepach Solar ze swoimi wymagającymi, znającymi trendy córkami. I wszystkie znajdują w tych sklepach to, czego szukają. Nowoczesne kroje, ale także jakość i unikalny klimat, z którym Solar kojarzy się od trzech dekad.
Kulminacja świętowania urodzin poznańskiej marki przypada na jesień, a jej głównym punktem będzie prezentacja jubileuszowej kolekcji z autorskim, kwiatowym printem, zaprojektowanym specjalnie z tej okazji. Kontrastowe motywy florystyczne na czarnym tle są odsłoną szczególnie lubianą przez klientki. Tym razem na tkaninach zakwitły gatunki jesienno-zimowe, takie jak irysy, dalie, klematis czy krzew śnieguliczki. Wzór inspirowany jest botanicznymi rycinami a jego kolorystyka – fiolet, koralowa czerwień i szmaragd – nawiązuje do trendów, ale jest też spójna z całą kolekcją jesień/zima 2019.
Tę natomiast sfotografował Maciek Kobielski, polski fotograf pracujący na co dzień w Nowym Jorku z największymi nazwiskami świata mody (Maciek jest autorem sesji m.in. dla Diora, Marca Jacobsa, Givenchy). W sesji dla marki Solar przed jego obiektywem stanęła Ophelie Guillermand, francuska modelka z listy Top 50 na Models.com. To jej pierwszy polski projekt - w portfolio ma między innymi kampanie Chanel i Prady i Balmain. Sesja jest zaś o tyle wyjątkowa, że za jej scenerię posłużyło wnętrze poznańskiej siedziby marki: biura, pracownia i centrum kreatywne, w którym od 30 lat powstają wszystkie kolekcje Solar. Jest więc zaskakująco i pięknie.
W bardzo ważnym dla nas sezonie postawiliśmy na motywy od lat kojarzone z Solar. W jubileuszowej kolekcji dominują wyraziste, klasyczne barwy: czerń, głęboki fiolet i szmaragd, wzbogacone nadrukami z motywem roślinnym. Ta minikolekcja to nasz symboliczny prezent dla klientek, którym chcielibyśmy podziękować, za wspólne lata. Bardzo cenimy sobie fakt, że ubrania Solar wybierają kolejne pokolenia kobiet – mówi Aleksandra Danel, Wiceprezes Zarządu Solar Company S.A
W galerii nowa kampania Solar jesień-zima 2019/2020. Widzimy się w kolejce w którymś z ponad 70 sklepów marki - szmaragdowa sukienka i czarny kombinezon z transparentnymi rękawami trafi do naszej szafy na sto procent.
1 z 7
Solar jesień zima 2019/2020
2 z 7
Solar jesień zima 2019/2020
3 z 7
Solar jesień zima 2019/2020
4 z 7
Solar jesień zima 2019/2020
5 z 7
Solar jesień zima 2019/2020
6 z 7
Solar jesień zima 2019/2020
7 z 7
Solar jesień zima 2019/2020