Zlokalizowany na pierwszym piętrze popularnego centrum handlowego Westfield Arkadia, sklep o łącznej powierzchni 540 metrów kwadratowych będzie oferować pełną gamę ubrań i akcesoriów marki dla kobiet i mężczyzn, odzież dziecięcą, produkty do pielęgnacji oraz artykuły do wystroju wnętrz.

mat. prasowe

„Jesteśmy niezwykle podekscytowani otwarciem naszego pierwszego sklepu w Warszawie oraz osobistym spotkaniem z naszymi stylowymi Klientami z Polski. W końcu możemy zaprosić ich do pełnego doświadczenia ARKET – marki stworzonej, by uczynić codzienne życie piękniejszym” – mówi Pernilla Wohlfahrt, Dyrektor Zarządzająca ARKET.

Filozofia designu ARKET jest zakorzeniona w nordyckim ruchu modernistycznym XX wieku. Slogan „Piękniejsze przedmioty codziennego użytku”, ukuty w 1919 roku przez szwedzkiego historyka sztuki Gregora Paulssona, oddawał nową, demokratyczną koncepcję, która miała na celu zbliżenie światów sztuki, rzemiosła i formy funkcjonalnej w celu produkcji przystępnych i dostępnych przedmiotów. W regionie nordyckim to dążenie przyjęło nową estetykę charakteryzującą się prostymi liniami, neutralną paletą kolorów i solidnymi materiałami zaczerpniętymi z natury i północnego klimatu. Przede wszystkim stawiano na funkcjonalność i trwałość jako podstawy dobrego designu.

mat. prasowe

Zainspirowany tym dziedzictwem prostoty i natury oraz estetyką powolnego życia, ARKET ma na celu stworzenie nowoczesnego rynku oferującego zróżnicowaną gamę ubrań, przedmiotów i jedzenia, wszystko starannie wykonane i artystycznie dobrane, aby upiększyć codzienne życie.

Materiał promocyjny marki ARKET