Słoneczna Riwiera w Warszawie. Francuski kiosk Jenny Fairy przyciągnął tłumy
Francuska Riwiera w centrum Warszawy? C’est possibile. W sobotnie południe marka Jenny Fairy zamieniła Krakowskie Przedmieście w urokliwy, modowy zakątek we francuskim stylu. Wydarzenie promowało letnią odsłonę gwiazdorskiej kampanii Jenny Fairy starring Emily Ratajkowski.
Aromatyczna kawa, pyszne croissanty oraz prasa w postaci gazety „Bonjour Jenny Fairy” czekały na wszystkich miłośników najnowszych trendów i francuskich klimatów. Kiosk Jenny Fairy odwiedziły popularne influencerki i ambasadorki marki. Na sobotni spacer po Krakowskim Przedmieściu wybrały się Joanna Horodyńska, Lena Moonlight i Karolina Pielesiak. Nie zabrakło też podążających za francuskim stylem Natalii Kopiszki i Kasi Szymanowicz.
Okazją do spotkania była druga odsłona kampanii Jenny Fairy z Emily Ratajkowski w roli głównej. Z magicznego Paryża marka Jenny Fairy zabiera w wakacyjną podróż na Francuską Riwierę, serwując najnowsze trendy i gorące trendy. Najmodniejsze sandały i torebki z letniej kolekcji kupisz już od 99,90 zł.
Sobotnie wydarzenie to jedynie przedsmak atrakcji, jakie przygotowała marka Jenny Fairy. Wszyscy Klubowicze CCC mają szansę wziąć udział w wyjątkowym konkursie z nagrodami. Zasady są wyjątkowo proste - należy wypełnić formularz zgłoszeniowy w aplikacji CCC i odpowiedzieć na pytanie: Kogo zabierzesz ze sobą na weekend do SPA i dlaczego? Do wygrania jest dwudniowy wyjazd do SPA dla dwóch osób wraz z noclegiem, wyżywieniem i pakietem zabiegów, o łącznej wartości 5.000,00 zł. Zgłoszenia konkursowe można nadsyłać do 30 kwietnia. Zwycięzca zostanie ogłoszony 12 maja.