Kampania Eterknitty pokazuje zarówno modele lubiane i znane, jak i te, które dopiero będą miały możliwość podbicia serc klientów. Jak podkreśla główna projektantka i założycielka marki Marta Iwanina-Kochańska:
Eterknitty to także esencja Robotów Ręcznych - łączy ciepło i tradycję z delikatnością i zmysłowością współczesnej kobiety.
Na zdjęciach, utrzymanych w ciepłych tonach beży i szarości, autorstwa Aleksandra Salskiego, podziwiamy oversize’owe golfy, grube czapki, długie rozpinane swetry z warkoczowym splotem, szaliki, bluzki z dekoltem odkrywającym ramiona, ciepłe legginsy, a także modele z modnymi w tym sezonie frędzlami. Roboty Ręcznepo raz kolejny udowadniają, że dzianina może być sexy. Photographer: Aleksander Salski Photographer's Assistant: Maciej Urbański Model: Dominika Robak / D'vision Make-up & hair: Magdalena Chmielewska Production: Marta Iwanina-Kochańska, Jan Kochański Roboty Ręczne - kampania Eterknitty - Zpbacz zdjecia>>
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
\r\n
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych.\r\n
Roboty Ręczneociepliły już nam niejedną zimę. Polski brand słynący z dzianinowych projektów, waśnie pokazał nową kampanię, a przy okazji wprowadził kilka zmian do swojej działalności. Po pierwsze, od niedawna każdy kto ma ochotę mieć wyjątkowy sweter może wpaść do pracowni i skonsultować przy kawie może swój pomysł z projektantką. Nowością są także kolekcję „niesezonowe”. Zamiast kreowania dwa razy w roku nowych modeli, klasyczne wzory będą nieco modyfikowane albo pojawią się w odmiennej palecie barwnej. Będą także limitowane linie, które mogą okazać się perełkami dla miłośników Robotów. Kampania Eterknitty pokazuje zarówno modele lubiane i znane, jak i te, które dopiero będą miały możliwość podbicia serc klientów. Jak podkreśla główna projektantka i założycielka marki Marta Iwanina-Kochańska:
Reklama
Eterknitty to także esencja Robotów Ręcznych - łączy ciepło i tradycję z delikatnością i zmysłowością współczesnej kobiety.
Na zdjęciach, utrzymanych w ciepłych tonach beży i szarości, autorstwa Aleksandra Salskiego, podziwiamy oversize’owe golfy, grube czapki, długie rozpinane swetry z warkoczowym splotem, szaliki, bluzki z dekoltem odkrywającym ramiona, ciepłe legginsy, a także modele z modnymi w tym sezonie frędzlami. Roboty Ręcznepo raz kolejny udowadniają, że dzianina może być sexy. Photographer: Aleksander Salski Photographer's Assistant: Maciej Urbański Model: Dominika Robak / D'vision Make-up & hair: Magdalena Chmielewska Production: Marta Iwanina-Kochańska, Jan Kochański Roboty Ręczne - kampania Eterknitty - Zpbacz zdjecia>>
1 z 22
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty, fot. Aleksander Salski
2 z 22
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty, fot. Aleksander Salski
3 z 22
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty, fot. Aleksander Salski
4 z 22
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty, fot. Aleksander Salski
5 z 22
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty, fot. Aleksander Salski
6 z 22
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty, fot. Aleksander Salski
7 z 22
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty, fot. Aleksander Salski
8 z 22
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty, fot. Aleksander Salski
9 z 22
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty, fot. Aleksander Salski
10 z 22
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty, fot. Aleksander Salski
11 z 22
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty, fot. Aleksander Salski
12 z 22
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty, fot. Aleksander Salski
13 z 22
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty, fot. Aleksander Salski
14 z 22
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty, fot. Aleksander Salski
15 z 22
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty, fot. Aleksander Salski
16 z 22
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty, fot. Aleksander Salski
17 z 22
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty, fot. Aleksander Salski
18 z 22
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty, fot. Aleksander Salski
19 z 22
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty, fot. Aleksander Salski
20 z 22
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty, fot. Aleksander Salski
21 z 22
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty, fot. Aleksander Salski
22 z 22
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty
Roboty Ręczne - kampania Eterknitty, fot. Aleksander Salski
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych.