Premierowo na ELLE.pl: nowa marka kostiumów kąpielowych Switcha, założona przez polskie it-girls. To modele idealne na wakacje
Natalia Uliasz i Julia Tychoniewicz założyły markę kostiumów kąpielowych Switcha, która celebruje różnorodność, przyjaźń i pasję do podróży. Zainspirowane swobodą, jaką daje życie na wyspie Bali i na Bahamach, polskie it-girls zaprojektowały kolorowe bikini i jednoczęściowe stroje, które warto spakować do walizki na wakacje. To esencja lata.
W tym artykule:
Natalia Uliasz, influencerka i modelka, która dzieli swoje życie między Warszawę i Bali oraz Julia Tychoniewicz, influencerka i modelka zamieszkująca Bahamy i Polskę, która również rozwija swoje konto na Instagramie, gdzie obserwuje ją ponad 340 tysięcy osób, połączyły siły. Ich przyjaźń i podobne temperamenty zaowocowały marką kostiumów kąpielowych Switcha. Energetyczne kolory, wycięte kroje i wygodne fasony odzwierciedlają beztroskie życie na wyspie, celebrują różnorodność i przyjaźń. Poznajcie Switcha i przeczytajcie krótki wywiad ze współżałożycielką marki, Natalią Uliasz.
Natalia Uliasz i Julia Tychoniewicz założyły markę Switcha.club
“Nasze projekty są wykonane z najwyższą starannością i dbałością o szczegóły, dzięki czemu zawsze będziesz wyglądać i czuć się najlepiej. Od procesów produkcyjnych po opakowania – na każdym kroku stawiamy na zrównoważony rozwój”, mówią Natalia i Julia. Kampania, wykonana na Bali przez Adama Cekierę, przenosi w świat pięknej natury Switcha.club. W pierwszej kolekcji dziewczyny serwują klasycznie wycięte bikini, ale także bardziej zabudowany jednoczęściowy model oraz strój z wysokim stanem. Królują kolory: czerwień, błękit czy róż, które świetnie sprawdzą się na plaży i podczas wakacyjnych city break’ów.
ELLE.pl: Czym wyróżniają się stroje kąpielowe Switcha.club?
Natalia Uliasz: Stroje Switcha mają być połączeniem wygody i komfortu, który jest bardzo ważny w lifestylu , który prowadzimy. Ja żyję między Polską, a Bali, a Julia między Polską, a Bahamami- życie na wyspie spędzamy głównie w bikini- dlatego ta wygoda jest dla nas tak ważna. To część naszego lifestyle’u.
Skąd pomysł na markę specjalizującą się tego typu asortymencie?
Stworzyłyśmy stroje, których same szukałyśmy mieszkając na wyspach. Stawiamy na materiały z recyklingu, które są miłe w dotyku i wręcz otulają naszą skórę, minimalistyczne, ale dobrze skrojone fasony i więcej koloru, który tak bardzo umila nam letni czas.
Czym jest “switcha”? W informacji prasowej piszecie, że można ją popijać.
“Switcha” po bahamsku znaczy “lemoniada”. Chcemy wraz z naszą marką rozwijać świadomość balansu, dbania o zdrowie poprzez aktywność fizyczną, zdrowy tryb życia, rozwijanie swoich hobby i wychodzenie poza strefę komfortu. Dziewczyna Switcha spełnia marzenia, czuje się dobrze w swojej skórze, ale też nie boi się wyzwań. Jest odważna, ale też świadoma i rozumie, że dbanie o siebie to inwestycja w przyszłość.
Czy kostiumy Switcha będą odpowiednie dla każdego typu sylwetki? Od rozmiaru zero po większe?
Na ten moment stroje Switcha są w rozmiarach XS-L, ale w kolejnych krokach planujemy zwiększać rozmiarówki i dodać kolejne kroje i modele.
1 z 16
Kampania Switcha
2 z 16
Kampania Switcha
3 z 16
Kampania Switcha
4 z 16
Kampania Switcha
5 z 16
Kampania Switcha
6 z 16
Kampania Switcha
7 z 16
Kampania Switcha
8 z 16
Kampania Switcha
9 z 16
Kampania Switcha
10 z 16
Kampania Switcha
11 z 16
Kampania Switcha
12 z 16
Kampania Switcha
13 z 16
Kampania Switcha
14 z 16
Kampania Switcha
15 z 16
Kampania Switcha
16 z 16
Kampania Switcha