Polska marka stworzyła uniseksową kolekcję biżuterii, której pozazdrości ci twój chłopak
Inkluzowość wpisana w strategię komunikacyjną marki Ania Kruk mocno wyróżnia ją na tle konkurencji. Od początku roku, kiedy całkowicie zrezygnowano z retuszowania zdjęć (sic!), powstało już kilka wyjątkowych kampanii. Po głośnych realizacjach Sisterhood czy Selflove, przyszedł czas na nowe. Dalej pochylając się nad tematem różnorodności, Ania Kruk kwestionuje kolejne podziały i sztucznie powielane w branży schematy. Tym razem te związane z płcią. Kolekcja Unisex powstała po to, aby się nią dzielić.
Miłość, równość, siostrzeństwo… Dla marki Ania Kruk to nie sama biżuteria, a wartości, które za nią stoją, wydają się być najważniejsze. Zarówno właścicielka firmy, jak i zgromadzony wokół niej zespół, pragnie tworzyć przestrzeń bez granic, niczego nie narzucać i stale podkreślać różnorodność. Najnowszą kampanią zwracają uwagę na coraz bardziej popularne zagadnienie uniseksu w modzie.
„Biżuteria nie ma płci, nie generalizuje i nie ogranicza. Każdy może nosić to, w czym czuje się sobą i tym samym podkreślić swój indywidualizm. Marka rzuca rękawicę, by podjąć walkę z patriarchatem, który w dzisiejszych czasach nadal jest krzywdzący dla obu płci, a przy tym zachęcić do zdobienia ciała i czerpania radości z noszenia biżuterii. Koniec z podziałami!” tłumaczy Martyna Olszak, head of creative department & PR w marce Ania Kruk.
Unisex to linia uniwersalnych ozdób, które pasują do wszystkich, niezależnie od płci. Mogą stać się nośnikiem indywidualnych przekonań, wartości, marzeń i celów. Bez sztucznej segregacji na to co damskie i męskie. Wiarygodności przekazu dodaje marce dobór bohaterów sesji wizerunkowej.
Twarzami nowej kampanii zostali klienci związani z Anią Kruk od lat.
Przed obiektywem pozują w ponadczasowych bransoletkach typu pancerka, naszyjnikach z zawieszkami, chunky sygnetach wysadzanych kamieniami (nasz ulubiony to imitujący rozgwieżdżone nocne niebo sodalit) oraz geometryczne kolczyki i nausznice. Przewijające się w kolekcji motywy to między innymi róża, smok i ćma.
Credits:
foto: Klaudia Kocielska
video: Michał Bachora
model: Kuba Grochmalski
modelka: Zuzia Matusiak
stylista: Miłosz Kulesza
makijaż: Krzysztof Szambelan
produkcja: Kamila Głębowska i Kasia Rukawisznikow
1 z 11
Ania Kruk UNISEX
2 z 11
Ania Kruk UNISEX
3 z 11
Ania Kruk UNISEX
4 z 11
Ania Kruk UNISEX
5 z 11
Ania Kruk UNISEX
6 z 11
Ania Kruk UNISEX
7 z 11
Ania Kruk UNISEX
8 z 11
Ania Kruk UNISEX
9 z 11
Ania Kruk UNISEX
10 z 11
Ania Kruk UNISEX
11 z 11
Ania Kruk UNISEX