Polska marka Elementy wspiera potrzebujących odświeżonymi ubraniami z recyklingu. Zobacz, jak dołączyć do urodzinowej odsłony projektu Relove
Moda na modę zrównoważoną ma się coraz lepiej – między innymi dzięki markom, które od lat konsekwentnie szerzą ideę ekonomii cyrkularnej. Spośród polskich biznesów na wyróżnienie zasługują właśnie Elementy i ich autorski projekt wspierający odpowiedzialne zakupy. Rok po premierze Relove zaskakuje nową formułą, a wszystko po to, aby wesprzeć osoby najbardziej potrzebujące z Domu Samotnej Matki im. Teresy Strzembosz w Chyliczkach oraz Dzieci z Dworca Brześć. Zobaczcie, jak dołączyć do akcji.
Relove, czyli co?
Pamiętacie jak kilkanaście miesięcy temu w sieci i branżowych magazynach zaczęły pojawiać się charakterystyczne grafiki stworzone przez Olę Niepsuj? Wykorzystując wyjątkowy styl polskiej artystki (uwielbiamy to połączenie tradycyjnych technik z rysunkiem cyfrowym!), marka Elementy postanowiła przedstawić światu swój najnowszą inicjatywę. O co chodzi w projekcie Relove? „Przez cały ostatni rok klientki mogły przynieść do butików i oddać obsłudze sklepu lub wysłać do biura ubrania Elementy, w których już nie chodzą lub które mają drobne usterki. Marka dbała o odświeżenie i naprawę produktów, a dawna właścicielka otrzymywała rabat w wysokości od 10% do 25% na kolejne zakupy. Wysokość zniżki uzależniona była od stanu przekazywanych ubrań i obowiązywała na tę kategorię produktów, z której pochodziła oddawana rzecz.” - tłumaczą właścicielki marki. Odświeżone produkty obrandowane kolorowymi motywami Relove kupić można było w bardzo przystępnych cenach w warszawskich butikach.
Nowa formuła projektu
W 2021 roku Relove obchodzi swoje pierwsze urodziny. Do wspólnego świętowania marka zaprasza już nie tylko tych, którzy pragną dać nowe życie kupionym wcześniej ubraniom z metką Elementy, ale także tych, którzy w dobrej sprawie chcieliby pozbyć się jakichkolwiek tekstyliów z własnej szafy.
Od 16 do 29 sierpnia możecie przekazywać ubrania, wysyłając je do studia Elementy na ul. Grochowskiej lub zostawiając w butiku przy ul. Mysiej do 29 sierpnia. W zamian za pomoc marka oferuje kod online na -20% ważny do 19 września na wszystkie ubrania ze strony.
Cel? Potrzebny i szlachetny. Urodzinowa odsłona autorskiego projektu wesprze Dom Samotnej Matki im. Teresy Strzembosz w Chyliczkach oraz Dzieci z Dworca Brześć. Uwaga, ważne: na oficjalnej stronie internetowej marki w zakładce RELOVE znajdziecie listy z zapotrzebowaniem od obu organizacji wraz z tabelą z rozmiarami oraz imionami osób, do których trafią rzeczy. Wszystko po to, aby pomoc była jak najbardziej celowa, spersonalizowana i odpowiadała na realne potrzeby podopiecznych.
PS Po zakończeniu zbiórki projekt Relove będzie kontynuowany w swojej poprzedniej formule.
Oby więcej takich akcji!