Pierwsza kampania Riccardo Tisci dla Burberry
Nie tylko nowe logo, identyfikacja graficzna, projekty... Riccardo Tisci zmienia też estetykę kampanii Burberry.
Pamiętacie pierwszą kolekcję Riccardo Tisci dla Burberry? Projektant, który w marcu ubiegłego roku ogłoszony został nowym dyrektorem kreatywnym brytyjskiego domu mody, postanowił stworzyć ubrania dla różnych pokoleń klientów marki (zobaczcie>>>). Teraz kampanię oparł na podobnym koncepcie.
Tisci sesję wizerunkową promującą jego projekty na wiosnę i lato 2019 "złożył" ze zdjęć wykonanych przez sześciu różnych fotografów. Każdy z nich reprezentuje inny styl i ma inną "energię". Różni ich również doświadczenie. Tisci do projektu zaangażował znane od lat i cenione nazwiska, jak i młodych artystów nowego pokolenia. Za aparat chwycili: Nick Knight, Danko Steiner, Hugo Comte, Colin Dodgson, Peter Langer i Letty Schmiterlow.
W efekcie w kampanii Burberry zobaczycie zarówno studyjne kadry z ułożonymi torebkami, jak i artystyczne edytorialowe ujęcia Danko Steiner, zdjęcia z grą świateł Colina Dodgsona i fotografie z charakterystyczną dla Nicka Knighta kompozycją. Twarzami reklamy zostali: Stella Tennant, Fran Summers, Claudia Lavender, Rianne van Rompaey, Natalia Vodianova, Irina Shayk, Sora Choi, Anok Yai, Darani, Matteo Ferri i Joe Plunkett. Claudia Lavender typowana jest na nową ambasadorkę brytyjskiej marki.
1 z 7
Kampania Burberry wiosna-lato 2019
Fran Summers i Irina Shayk na zdjęciu Danko Steiner dla Burberry
2 z 7

Kampania Burberry wiosna-lato 2019
3 z 7

Kampania Burberry wiosna-lato 2019
Sora Choi, Natalia Vodianova i Rianne Van Rompaey, zdjęcie Nick Knight
4 z 7

Kampania Burberry wiosna-lato 2019
Matteo Ferri i Joe Plunkett, zdjęcie Nick Knight
5 z 7

Kampania Burberry wiosna-lato 2019
The TB bag na zdjęciu Hugo Comte
6 z 7

Kampania Burberry wiosna-lato 2019
Claudia Lavender, zdjęcie Danko Steiner dla Burberry
7 z 7

Kampania Burberry wiosna-lato 2019
Stella Tennant, zdjęcie Colin Dodgson
Polecane
Ta kampania to niemalże hołd dla odwiecznego pytania: „W co mam się ubrać?”. Odpowiada na nie z humorem
Współpraca reklamowa
Daniel Lee w Burberry. Były projektant Bottega Veneta będzie tworzył ubrania dla legendarnego brytyjskiego domu mody
Celebracja siły kobiecości w świecie sportu. Wyjątkowa kampania na Międzynarodowy Dzień Kobiet
Współpraca reklamowa