Piercing – coś więcej niż trend. Wyraź siebie i #PIERCEYOURSELF z marką ANIA KRUK
W nowej odsłonie kampanii #PIERCEYOURSELF marka ANIA KRUK skupia się na piercingu i dowodzi, że może on być stałym elementem wyrazistych stylizacji, które idealnie sprawdzą się do pracy, na wakacje, na spotkania z przyjaciółmi czy na spacery z psem... W zasadzie - wszędzie.
Bądź sobą, #PIERCEYOURSELF
Piercing to nie tylko moda, ale również sposób na swobodę w wyrażaniu siebie. Podobnie jak biżuteria ANIA KRUK, która pozwala na podkreślanie własnej autentyczności, w każdej sytuacji.
Bez względu na to, czy preferujesz minimalizm, czy też nieco bardziej wyraziste projekty, ANIA KRUK udowadnia, że piercing jest stylowy i sprawdza się nie tylko jako ozdoba na uroczyste okazje, ale także na co dzień. Taka biżuteria pozwoli ci bowiem każdego dnia wyrażać siebie i podkreślać swoją autentyczność.
#PIERCEYOURSELF to wyjątkowa kampania, w której polska marka prezentuje piercing w niestereotypowej odsłonie. Prezentuje kolczyki oraz nausznice, podkreślając przy tym piękno codzienności i bycia sobą. Kampania obrazuje piercing na różne sposoby - poprzez różne postaci, charaktery i style życia.
Wyjątkowość tej kampanii potęguje fakt, że marka zaprosiła do wzięcia w niej udziału swoich obserwujących z Instagrama, pracowników oraz przypadkowe osoby spotkane na mieście. To dowodzi, że absolutnie każdy może rozumieć oraz nosić piercing tak, jak tylko chce.
Nie zabrakło tutaj także osób, które nie mają przekłuć, a swój styl podkreślają dzięki nausznicom i uniwersalnym kolczykom. Dodatkowo marka wychodzi również naprzeciw trudnościom, z jakimi wiąże się wymiana kolczyka piercingowego. W wybranych butikach stacjonarnych wprowadzono nową usługę. Jeśli masz piercing, to doradcy i doradczynie mogą wymienić Twój kolczyk na ten od ANIA KRUK. Ekstra! Wszelkie szczegóły dotyczące nowej usługi są dostępne na stronie www.aniakruk.pl oraz Instagramie ANIA KRUK.
Marka ANIA KRUK konsekwentnie udowadnia, że bycie sobą to jedna z największych wartości, a każdy z nas powinien mieć przestrzeń do bycia autentycznym. I nie chodzi tutaj o to, aby ślepo podążać za trendami, skupiać się na robieniu czegoś na pokaz lub wbrew swoim odczuciom i zasadom. Na pierwszym miejscu zawsze powinno być twoje dobre samopoczucie. Z piercingiem, czy bez, czy w stylu minimal, a może maxi — biżuterię stylizuj po swojemu, zawsze!
#PIERCEYOURSELF to kampania realizowana we wszystkich kanałach własnych marki oraz Butikach w całej Polsce. Więcej informacji na temat usługi znajdziesz na stronie www.aniakruk.pl oraz Instagramie ANIA KRUK.
Materiał promocyjny marki Ania Kruk.